27.
I just need somebody to loveeeeeeeeeeeeee klonk er door mijn kamer. Met een schok zat ik overrijnd in mijn bed. Ik vermoord de persoon die mij s'ochtends om half 11 belt. Ik nam op. 'Jaa ?' Ik heb best een ochtendhumeur moet ik toegeven. 'Nou, ook goeie morgen.' Zei Christian droog. 'Hee.' Zei ik meteen wat vrolijker. 'Hee, wil je misschien mee naar het strand met Chaz, Justin, Ryan en Lisa ?' 'Is goed, hoelaat ?' '2 uur bij mij.' 'Oke tot straks, doeei.' 'Doeei.' Ik hing op en plofste weer op mijn bed. Ik was echt moe, maar niet moe genoeg om niet naar het strand tegaan. Ik stapte uit bed. Ik liep naar de badkamer douchte me. Ik deed vast me bikini aan met daarover een shortje en een hempje. Toen deed ik waterproofmascara en oogpotlood op en deed mijn haren in een knotje. Toen ik klaar was liep ik naar beneden, naar de keuken. 'Goeie morgen, wil je ook een eitje ?' 'Ja lekker.' Antwoorde ik. Rosa bracht het eitje naar mij. Toen die van haarzelf ook klaar was aten we onze eitjes op. Nadat we hadden gegeten ging ik weer naar boven om mijn tas intepakken. Handdoek, zonnebril, geld, wat snoepjes en drinken, wat nog meer ? Ik liep weer naar beneden. 'Handdoek, zonnebril, geld, snoepjes en drinken..' Mompelde ik in mezelf. 'Zonnebrandcreme.' Zei Rosa. Ik zuchte, als ik iets haatte was het wel zonnebrandcreme. Ik kreeg er altijd jeuk van en ik verbrandde er juist door. Terweil hij er juist voor was om niet teverbranden. 'I just need somebody to loveeeeeeeee.' Klonk er weer uit mijn mobiel. Oke ik begin dat liedje nu tehaten. Ik nam mijn mobiel op. 'Hee Lies.' 'Hee, samen naar Christian fietsen ?' 'Isgoed, zie je zo.' 'Byee.' En ik hing op. Niet veel later stond Lisa al voor de deur. Samen fietste we naar Christian.

Reageer (1)

  • Lovato

    Snel verder,
    Tjaa, ik ben niet zo origineel met reacties xd

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen