28.
Lisa en ik stonden voor het huis van Christian. Zenuwachtig belde ik aan. Misschien vond ik Christian dan toch een beetje leuk ? Ook al wil ik dat zelf niet, oke misschien van de ene kant wel maar van de andere niet. Wat ben ik toch ook een onbegrijpelijk kind. Ghehehe. Ik werd uit mijn gedachtes gehaalt door Christian die de deur open deed. Hij gaf mij en Lisa een knuffel gevolgd door Justin, Chaz en Ryan. Blijkbaar waren Lisa en ik de laatste. We fietste met zn alle naar het strand. Toen we daar aankamen zetten we onze fietsen neer en zochten een plekje uit. Voor een warme dag was het best rustig op het strand. Ik lag langs Christian en Lisa. In het midden dus. Tegen over mij lag Justin, en langs Justin Lagen Chaz en Ryan. 'Kom we gaan het water in.' Zei Ryan. 'Nee, straksjes.' Protesteerde Lisa en ik tegen. 'Dan blijven wij ook wel hier.' Zeiden Chaz, Christian en Justin. Ryan zuchtte. Na ongeveer een uurtje in de zon gelegen tehebben hadden Chaz, Christian en Justin ook wel zin om tezwemmen. 'Jullie gaan mee!' Verplichtte Chaz en Ryan mij en Lisa. 'Als het water koud ik ga ik er niet in!' Protesteerde ik tegen. 'Als je nu niet opschiet he, dan gooi ik je het water in.' Dreigde Ryan. Snel stond ik op van mijn handdoek en liep naar het water. Ryan, Chaz, Justin en Christian sprintte zo het water. Lisa en ik liepen kei rustig naar het water toe. Na 1 stap gezegt te hebben sprong ik zowat het water uit. Wat was dat koud! Ryan, Justin en Christian keken naar elkaar en toen weer naar mij. Nu moest ik echt gaan rennen of ik zou in het water worden gegooit. Maar het was al telaat.

Reageer (1)

  • Niallslovex

    okeee super goed snel een deeltje (lol)

    <33333333333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen