29.
Christian had mij al vast. 'Til haar dan op Chris.' Riepen Justin, Ryan en Chaz. Christian keek naar mij en even begon hij tetwijfelen. Maar toen tilde hij me toch op als een klein babytje. Ik benog als een gek tegentespartelen. Maar daar was ik al gauw mee opgehouden. Want hou dan ook, ik zou in het water belanden. Hij liep zo ver het water in totdat het bij zijn middel kwam. Met een plons liet hij me in het water vallen. Toen ik weer boven water kwam waren Lisa, Justin, Chaz en Ryan al hard aan het lachen. Christian keek mij met een onschuldig gezicht aan. Ook al kon je goed zien dat hij zijn lach in probeerde tehouden. 'Ik krijg je nog wel, Beadles!' Siste ik. Na een half uurtje gezwommen tehebben gingen Chaz, Lisa, Christian en ik het water uit. Justin en Ryan bleven nog even zwemmen met een of ander meisje die Ryan knap vond. Chaz en Christian liepen voor op naar de handdoeken en plofte daar neer. Lisa en ik liepen achter hun aan. Lisa plofte ook op haar handdoek neer. Christian lag op ijn buik, dit was mijn kans om hem testraffen. Ghehehe. Ik ging half op Christian's kont en half op zijn rug zitten. Je weet vastwel wat ik bedoel. 'Bianca.' 'Christian.' Zei ik met een onschuldig lachje. 'Ga van me af.' 'Wat anders ?' 'Weet ik nog niet, maar mijn wraak zal zoet zijn.' 'Tuuuurlijk.' Zei ik en ik begon hem tekietellen. Meteen begon Christian telachen. Niet veel later werd ik door hem gekietelt en lag hij boven op mij en kon ik niet meer stoppen met lachen. 'Oke, oke, ik geef me over.' Zei ik met een piepstemmetje onder het lachen door. 'Zeker weten ?' 'Jup.' 'Oke, maar ik blijf wel zitten.' 'Neehee.' 'Jaahaa.' 'Neehee.' 'Kieteldood ?' 'Neuj!' 'Het is dat of ik blijf zitten.' 'Blijf maar zitten dan.' Mompelde ik. Met een grijns bleef Christian zitten. Christian genoot er gewoon van dat hij de macht over mij had. Maar ik pak hem nog wel terug, ooit.

Reageer (2)

  • Niallslovex

    owkeeee leuk


    snel verder<33333333333333333333333333333333333333

    1 decennium geleden
  • CareFree

    en dan gaan ze een eisje halen en dan drukt ze hem zo in zijn neus. dan ruikt ze er aan en dan zo van je eidje stinkt. ga hij ruiken en dan duwt ze hem in zijn neus. dan ga ik lachen senl verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen