31.
Het was weer maandag en zoals gewoonlijk zaten Lisa en ik in de kantine. Even later kwamen Caitlin, Christian en Ryan de kantine in lopen en gingen bij mij en Lisa aan het tafeltje zitten. Niet veel later kwamen Justin en Chaz ook de kantine binnen en liepen naar ons tafeltje. Toen Justin Caitlin zag liep hij vrijwel meteen de andere kant op naar buiten. 'Laat maar.' Mompelde hij nog. 'Wacht nou, Justin.' Riep Chaz nog, maar het was al telaat, Justin was de kantine al uit. Chaz liep hem echterna. Caitlin kreeg tranen in haar ogen en ook zei liep meteen weg. We wilde achter haar aan gaan maar Lisa hield ons tegen. 'Ik ga wel.' Zei ze en ze liep snel Caitlin achterna. 'Oke, wat is hier aan de hand ?' Christian en Ryan keken elkaar even aan. 'Nou ?' Vroeg ik nog een keer. 'Caitlin en Justin hebben ruzie. En misschien gaat het wel uit.' Zei Ryan. 'Maar waarom dan ?' 'Ze zeggen dat Justin iemand anders leuk vind, en dat denken wij eerlijk gezegt ook.' Voegde Christian er aan toe. 'Wie dan ?' Christian knikte even naar Ryan als teken dat hij het mocht zeggen, teminste ik dacht dat hij dat bedoelde. 'Hij vi-.'

Reageer (5)

  • Lovato

    Het is egt heeeeeeeeeel gemeen om precies hier te stoppen
    Nu moet jij heeeeeeeeeeeeeel snel verder,
    wnt anders word ik agressief -aa-

    1 decennium geleden
  • Niallslovex

    wrm stop je precies hier ik haat cliffhangers:@
    soww snel ver schrijven maar ik denk zomaar dat justin bianca leuk vind (A)
    dus snel snel snel verder<3333333333333333333

    1 decennium geleden
  • CareFree

    snel verder

    1 decennium geleden
  • IAmCharV

    OMG Precies hier stoppen :O
    neeeeeeee
    ik hoop snel weer een deel (A)

    1 decennium geleden
  • JayPro

    verder<33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen