32.
'Ze heeft zichzelf ziek gemeld en is naar huis gegaan.' Zei Lisa de ondertussen de kantine als binnen was komen lopen. 'Maar wie vind hij leuk dan, volgens jullie ?' 'Euh.' Stamelde Christian. 'Ga door.' 'We denken dat ... euh ...' Lisa leek er echter niet tegen tekunnen dat Ryan en Christian zoveel moeite hadden met het tezeggen. Ongeduldig tikte ze met haar nagels op de tafel. 'Ja....' 'We denken dat hij jou leuk vind. Ook al ontkent hij het zelf. Maar ik denk dat je gister toen je met Christian bezig was zelf ook wel de teleurstelling in zijn ogen hebt gezien.' Zei Ryan aan een stuk door zonder adem tenemen. 'WAT ?' Het kwam er bozer uit als ik bedoelde. 'We deden zo moeilijk omdat we dus wisten dat die reactie ging komen.' 'Oh.' Stamelde ik. Lisa leek echter niet verbaast te zijn. 'Lisa, wist jij dit al ?' Lisa knikte. 'Jullie wisten het allemaal behalve ik ?' Nu knikte niet alleen Lisa maar ook Ryan en Christian. 'Aardig zijn jullie.' 'Ja sorry, maar we dachten misschien dat het beter was om niks tegen jou tevertellen omdat je dat misschien helemaal niet meer met Justin om zou willen gaan. Tenslotte voelt hij, ook al ontkent hij het, meer voor jou dan vriendschap.' Zei Christian. Ik slikte even. Misschien hadden ze wel gelijk, misschien had ik inderdaad niet meer met hem om willen gaan als ik het wist. 'Misschien hadden jullie ook wel gelijk.'

Reageer (2)

  • Lovato

    Oooow, ik lees et nu pas xd
    Mr ik dagt ff snel een reactie droppen (:
    Ik wist et gwn
    & ik kan nu wel zeggen snel verder ensoo
    mr je bent al verder duss ik ga dat gezeik
    ff bewaren voor et volgende hoofdstuk -aa-

    1 decennium geleden
  • Niallslovex

    omgg
    ik wist het;)
    snel verder<33333333333333333333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen