Langzaam draaid Micha zich om en kijkt me verlegen aan.

"Zet je even neer dan kunnen we praten oké?"

Even later zitten we tegenover elkaar aan de keukentafel en net op het moment dat ik genoeg moed heb verzamelt en mijn hart wil luchten gaat de bel.
Blijkbaar heeft Micha geen zin om open te doen want ze blijft me afwachtend aankijken.
Weer gaat de bel, nu iets langer en dwingender.

"Euhm, zou je niet even openmaken? Misschien is het wel belangrijk."

"Jij bent nu even belangrijker. Laat ze maar denken dat ik er niet ben" lacht Micha.

Weeral gaat de bel en nu blijft die rinkelen. Zuchtend en grommend staat Micha recht en loopt naar de voordeur. Ik hoor hoe ze de deur opent en opeens hoor ik haar gillen.

"SKY!!!"

De deur slaat toe en het lachende gekwebbel van 2 meiden komt mijn richting uit. Even heb ik zin om te vluchten maar wanneer ik net recht sta komen ze al de keuken ingelopen. Onmiddelijk is Sky stil en kijkt ze me geschrokken aan.

"Sky, dit is Alex, en Alex, dit is Sky mijn beste vriendin"

"Hallo Alex"

"Euhm hoi"

Sky fluisterd iets in Micha haar oor en Micha giecheld.
Een ongemakkelijk gevoel bekruipt me wanneer de twee meiden me onbeschaamd blijven aanstaren.

"Ikeuhm...Denk dat ik nu maar dat bad ga nemen die voor me klaarstaat!" stotter ik moeilijk.

"Moet ik meegaan?" vraagt Micha.

Sky begint te giechelen en ik voel dat ik voor de zoveelste keer rood word.

"NEE! Nee, ikeuhm vind het wel"

Zo snel ik kan ren ik de trap op naar boven en vind al snel de badkamer die heerlijk ruikt naar rozen. Ik sluit de deur en kijk grijnzend rond in de wel heel rozige badkamer.
Wanneer ik in de spiegel kijk schrik ik me rot. Ik zie er echt niet meer uit zoals vroeger, mijn haren zijn vettig en liggen plat tegen mijn hoofd, mijn eens zo mooie ogen staan dof in hun kassen en kijken me leeg aan. Verdrietig wend ik mijn blik af en begin mijn vieze kleren uit te trekken.

"Bah! Ik stink!" murmel ik in mezelf eens ik volledig naakt ben.

Voorzichtig voel ik of het water niet te warm is en laat me dan langzaam in het bad zakken.

"Heerlijk!" kreun ik wanneer ik omringd ben door het heerlijk ruikende water.

Genietend sluit ik mijn ogen. Aaah dit heb ik zo erg gemist.
Beneden hoor ik de meiden giechelen en lachen, het gaat er blijkbaar heel plezant aan toe daar.
Nadat ik mijn haren heb gewassen en mijn lichaam proper heb geschrobt droog ik me af en kijk dan bedenkelijk in het rond.
En nu? Micha heeft niks klaargelegd en ik kan moeilijk in een handdoek naar beneden lopen hé. Ik kijk naar het vieze hoopje kleren en trek mijn neus op. Liever naakt dan dat ik die vieze vodden terug moet aantrekken! Ik schop de kleren op een hoopje en kijk nog even rond in de badkamer. Een grijns komt op mijn gezicht en neem dan de knalroze badjas die aan de haak hangt en trek die aan.


















Voor degene die wat geintreseerd zijn in Adam Lambert is dit een echte aanrader;) Adam rookt wiet op het podium en geeft Tommy de meest gepassionele kus ever!
http://www.youtube.com/watch?v=RY7kbII9oG8








xAlex

Reageer (15)

  • XSkyX

    btw the clip is echt super geil en leuk en lekker en en en kwijl kwijl kwijl ik wil tommy zijn maar he wie niet?? :X;)

    1 decennium geleden
  • XSkyX

    nogmaals graag gedaan toyboy je bent het echt allemaal waard

    en i love that picture hij is mooi en best wel leuk en vergelijkbaar vind ik met ons tweetjus.

    eeennnn nu lezen...

    SKY!!!! ik denk echt dat schaapje zo zou reageren ja als ik voor haar deur stond.

    whahahahahaaaaaa klanroze badjas aan trekken nou nou alex dat wil ik je wel eens zioen draagem kunnen schaapje en ik lache xD

    me doesn't like it................................................

    ME LOVES IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (H)(K)(H)(K)(H)(K)

    1 decennium geleden
  • XxXRaindrop

    Pleasssse snel verder!<3

    1 decennium geleden
  • Hingucker

    Damn, ik wil terug! :9~

    1 decennium geleden
  • CCK

    adam en wiet op het podium? die durft
    lowlz
    SNLE VERDERRR

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen