Foto bij 37.

37~

[Silke]

Friedolien smijt de Bravo voor mijn neus en ik bekijk de Voorpagina. "Bill Kaulitz eindelijk zijn ware gevonden?' ik kleur rood bij de kus foto en kijk dan naar mijn zus die nog steeds met een boze blik op haar gezicht me zit aan te gapen. 'Ja wat nou!' 'JE KON HET ME ZEGGEN! DAN HOEF IK HET NIET UIT DE BOEKJES TE HALEN!' schreeuwt ze me toe. 'Er is nog niets officieels, hoe kan ik je dan iets zeggen!' 'Niets officieels! Nee ik zie het! Elkaar aflebberen! Dat doen beste vrienden altijd.' 'We zijn geen beste vrienden, we zijn meer, maar Bill heeft me niet als zijn vriendinnetje gevraagd.' 'Maar jullie hebben wel al gekust.' 'Ja.' 'Jij laat er ook geen gras over groeien.' Ik kleur rood en vertel haar dat het gewoon gebeurde, dat we als twee magneten waren. Ze grinnikt en zegt dan dat ik het haar in het vervolg moet vertellen als ik een "vriendje" heb. Opeens gaat mijn gsm en meteen zie ik dat het Bill is. Friedolien grijnst en zegt dat ik het op luidspreker moet zetten. Ik neem op en doe wat ze zegt. 'Hé.' lach ik verlegen. 'Hé liefje, de Bravo al gelezen?' 'Niet gelezen, wel al gezien. Iemand was daar niet zo heel blij mee toen ze het zag.' 'Friedolien?' 'Uhu!' 'Tom was ook niet zo blij. Hij verwijtte mij dat de Bravo het eerder wist dan hij, maar ik vertelde hem dat het nog niets officieel tussen ons is. Dat we verliefd zijn op elkaar, maar ik je nog niet gevraagd heb.' 'Ja, zo ging het hier ongeveer ook.' 'Hmm, wat dacht je om vanavond met je zus hierheen te komen, zeg maar als onze tweede date en dan hebben die twee hun eerste date.' 'Ja klinkt echt leuk!' 'Okay, eet maar niet want ik ga koken voor jullie!' 'Okay, tot vanavond schatje.' 'Tot vanavond.'
*Enkele uren later.
Ik maak me helemaal op en ga niet zoals gisteren in een kleedje. Omdat het toch maar bij de jongens thuis is, kruip ik in een gemakkelijk topje met panterprint en trek daar een gewoon wit topje boven. Dan doe ik een ligging met gaten aan, gewoon omdat ik dat zo stoer vind. Ja ik ben een rock chick. Dat heeft iedereen die mij kent nu toch wel al door. Ik trek er snel een shortje over en een paar ballerina's en wordt dan door mijn zusje geroepen. We rijden naar de Twins en de eerste persoon die ik zie, is mijn Bill.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen