ALEXIS!!!!!!! schalde een hoge, zuivere stem door de gang. Het was Alison, een van haar beste vriendinnen. Ze had stijl lichtblond haar en wanneer ze door de gang liep keken alle jongens haar verlekkerd aan. "Schat! Ik heb je zo lang niet gesproken! Ik heb je zo ontzettend gemist!"sprak ze met haar volle lippen. "Ja, ik heb jou ook zo erg gemist! Ik ben echt toe aan een normaal gesprek! Ik heb 4 weken opgescheept gezeten met mijn ouder en mijn strontvervelende zusje." Ik heb neit eens een vriendje gekregen...., wilde ze eraan toevoegen,maar dat zal ik maar niet zeggen, dan word ik falikant uitgelachen... "waar ben je met je gedachten??"sprak Alison verontwaardigd. "Je hebt ECHT afleiding nodig meid! Laten we vanmiddag na de eerste officiele schooldag wat gaan drinken in de burky bar." "hmhm..........", DAMN! wat moest ik nou gaan zeggen?! Wat moet ik vanmiddag voor verhaal ophangen? Hoi Alison je bent het populairste meisje van de school, en ik ben je beste vriendin, maar het enige wat ik gedaan heb is wandelen in de bergen en ik heb niet eens één jongen ontmoet. Alhoewel, Daniel was een jongen. Alleen weet ik niet of je hem tot de jongens moet rekenen....Ik had een staus hoog te houden en Alison zeker ook!Wie een stap verkeerd doet of wie Alison niet mag, wordt weggepest en beland in een mum van tijd onderaan in de populaire zuil. "Alexis!!!!!!! Hallo! Ik vraag iets aan je! Grr..... Ben ik niet interessant genoeg meer voor je?! O, ik weet het", riep ze enthousiast."Je denkt terug aan je vakantie lover!! Ahh. how cute!" Ik knikte ja. Ik kon het maar beter bij dit antwoord houden. Dan bespaarde ik mezelf de preken over 'verleiding' en de kans om als 'onzichtbaar'door het leven te gaan. Nu ik er zo over nadacht, ik kan nooit mezelf zijn bij Alison. Ze is leuk en aardig , maar als ik mijn geheimen vertel hoor ik het de volgende dag terug van degene over wie het gaat. Gelukkig heb ik Naomi, mijn echte vriendin. Ze was een beetje getint en had bruin halflang haar. "Alis? Waar is nao eigenlijk?"vroeg ik uit het niets, zodat Alison schrok. "Die is nog op vakantie weet je nog? Haar ouders hadden een cruise geboekt maar die is in de Golf van Mexico vastgelopen. Ze belde me helemaal overstuur op. Ik snap haar niet", kwebbelde ze door. Dit was zo'n typisch gesprek van Alison waar je zelf niet tussen kon komen." Ik weet wel wat ik zou doen als ik met zulke lekkere guys op een boot zat..."sprak ze dromend over haar fantasieën. "Ik wil niet weten wat je allemaal met ze gaat doen!"sprak ik lachend. Alison lachte hard mee, maar niet TE hard, want dat was natuurlijk niet goed voor haar reputaie. RIIIINGGGGGG!!!!!! De bel schalde door de met lelijk groenblauwe verf bedekte gangen. Grinnikend liepen we naar onze eerste les.... Scheikunde. Dit werd de eerste dag van een lang jaar vol roddels en vriendjes. Dacht ik..........

Reageer (2)

  • Yoongi

    :3 (nerd)

    1 decennium geleden
  • SEXYSTYLES

    Wauwie watleuk.
    Nou als je Naomi er in voo rlaat komen,doe mij dan ook:$
    Oh oeps at klonk heel stom

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen