Hij reek zijn bijna TE perfecte hand toe. "Weer een schone jonkvrouwe die voor mij valt.Sorry voor dat drinken trouwens, maar dat rood op je kleren staat je best goed."zei hij met een grijns op zijn gezicht. Hij leek het rode spul nogal grappig te vinden. Ik voelde een woedegevoel in me opkomen maar kon me beheersen.Wat me nu pas opviel was dat hij tevens, een perfecte gezicht had. Zijn huid leek te fonkelen in het te kort komende sfeerlicht dat in ons stam café hing. "Je mag je mond nu wel weer dicht doen hoor."grinnikte hij en keek extreem charmant in mijn ogen. NEE! zijn lach was zelfs perfect, als hij lachte leek het alsof er duizenden nachtegalen tegelijk mooie liederen kwetterde. Waarom kon ik niks uitbrengen? Ik bleef versijfd naar zijn gezicht staren. Zijn ogen.... Ze waren ijsblauw alsof ze uit het helderste ijs waren gehouwen. Er was iets aan hem... iets wat ik niet kon thuisbrengen. Ik kreeg een raar gevoel in mijn maag, een gevoel, een mengeling van warme liefde maar ook onbehagen... iets in me schreeuwde dat ik beter weg kon gaan, maar mijn hart zei dat ik moest blijven. "Trouwens, ik ben Damon, Damon Salvatore." Hij wachtte mijn reactie af. "uh... O.. wat een mooie naam... het is buitenlands he?" Grr... kon ik nou niet anders reageren?! Ik was altijd zo'n softie! Het zou me niks verbazen als ik direct over het weer zou beginnen..."Ja"sprak hij "Ik kom oorspronkelijk uit Italië, maar ik woon al een tijdje in Amerika." Hij keek een tikkelje arrogant, maar dat was juist hetgene dat me aantrok. Hij had iets wilds in zich en ik zocht een beetje spanning in mijn saaie leven. "O erg onbeleefd van me... Ik heet Alexis. Maar noem me maar Alex." Ik keek hem diep in zijn ogen maar in zijn ogen was niets te lezen. Tenminste, hij had een bepaalde blik die ik niet kon thuisbrengen. "Wat een mooie naam. Weet je dat het 'beschermer van de mensheid' betekend?" zei hij zwoel. Als dit een versiertruc was werkte hij erg goed. "Kom, laten we nog een drankje voor je bestellen." Hij trok me eindelijk op en zette me op een barkruk. Hij deed het zo spoepel dat het leek alsof ik een veertje voor hem was. Hij lachte met een scheve glimlach en keek me uitdagend aan. "Wedden dat ik er meer op krijg dan jij?"zei hij. "Ik doe niet mee..." pft. Ik leek nu echt een spelbreker maar ik kon niet nog een keer bezopen thuiskomen en alles onderkotsen net als vorig jaar na het feest van Naomi. Ik had 2 weken huisarrest en de volgende dag barstende koppijn. "aah.. doe niet zo flauw. Dat rode spul is zo lekker... of ben je bang? drurf je niet?"Hij keek nu nog uitdagender dan vantevoren. Ik vertelde over mijn verhaal van afgelopen jaar en hij kreeg een grijns op zijn gezicht. "Ik weet het goed gemaakt. Ik neem je vanavond mee naar club 013. Ik zie je om 11 uur voor de ingang." Ik liet mijn vildje op de grond vallen en raapte het op. "Dat is g...."Waar was hij nu?! nouja het maakte niets uit! Want vanavond had ik een date! En niet zomaar met iemand. Met de exotische Damon Salvatore uit Italië die bovendien ook nog buitengewoon knap was... Ik moest snel naar huis me verkleden en opmakenn en haren doen en.......

Reageer (1)

  • SEXYSTYLES

    Nouhou, waarom damon? pfff

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen