Foto bij 39.

39~

[Silke]

Als Friedolien naar binnen gegaan is begin ik mijn lieve Bill te kussen. Hij duwt me zachtjes tegen de muur en zijn handen rusten op mijn kont. Mijn armen rusten op zijn al wat gespierdere schouders terwijl onze lippen elkaar ontdekken. Heel zachtjes duwt Bills tong tegen mijn lippen en gewillig open ik ze. Meteen beginnen ze aan een hevig liefdesspel en ik kan het niet laten om langs zijn tongpiercing te strijken. Een klein kreuntje verlaat Bills mond en ik voel opeens iets raars tegen mijn dijbeen prikken. Bill laat me meteen los en opeens horen we Friedolien ineens luid lachen. Vervreemd kijken ik en Bill elkaar aan en lopen dan de woonkamer binnen. Bill is nu niet meer zo handtastelijk als ervoor. In de living binnen gekomen, kijken Bill en ik, mijn zus en zijn broer raar aan. ‘Waarom was jij daarnet zo hard aan het lachen?’ vraag ik verbaasd. ‘Gewoon, ik had plezier.’ zegt ze trots. ‘Jaja..’ Ik denk wel meer dan dat hoor. ‘Zeg, moet je nu eens weten! Bill zegt nu dat dit onze eerste date is?’ zegt Friedeltje droog. Wat is dat toch de laatste tijd met haar? Steeds drogere en drogere opmerkingen geven... Tom lacht heel even, maar houdt al snel weer op. ’Jah, als hij er zo over denkt. Maar wij maken plezier, zij mogen het van hen wel een date noemen!’ Grinnikt hij en tijdens zijn woorden knipoogt hij naar zijn broertje en Bill kan het niet laten om daarmee wat te lachen. Aaaah, wat is het toch een schatje. Ik heb het moeilijk met hem niet aan te raken of te kussen. Oh man, wat wil ik dat op dit moment zo graag. Maar ik vrees dat dat te schokkend is voor die twee dwergen. Friedolien en ik kijken elkaar raar aan en ik giechel wat in mezelf. Bill verdwijnt naar de keuken en dan vermeng ik me in het gesprek van Friedolien en Tom. Ik zie hoe hij tegen haar doet, zo voorzichtig, zo beschermend. Zouden ze? Nee, dat zou mijn zusje zeggen tegen mij. Alhoewel, ik zei ook niets van Bill en mij. Zuchtend kijk ik hun raar aan tot Bill opeens zegt dat we aan tafel kunnen. Meteen spring ik recht en loop naar de keuken om een handje toe te steken. Het ruikt in ieder geval zeer lekker. Het is om te beginnen een heerlijk ruikende tomatensoep met balletjes. 'Op moeders wijze.' zegt Bill lachend en hij schept voor iedereen uit. Meteen gaat hij over me zitten en wensen we elkaar smakelijk. Na de eerste hap die ik neem, voel ik me meteen in de hemel. 'Oh mijn god. Bill dit is echt heerlijk.' klinkt uit de monden van Friedolien en mij. Hij en Tom grinniken en met veel plezier eten we ons bord leeg. Wanneer Bills blik de mijne kruist, zie ik steeds die trotse pretlichtjes in zijn ogen. Ik slaak een verliefde zucht en help dan met afruimen. Als dat gebeurd is, tilt Bill me op een aanrecht en kust me wild. Natuurlijk kan ik het niet laten om even wild terug te kussen en ik sla mijn armen en benen om zijn middel. Onze tongzoen gaat er hevig aan toe, tot iemand het verstoort met hun gekuch.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen