Foto bij 43.

43~

[Silke]

Ik word opeens wakker en voel ik de armen van iemand rond me heen geslagen. Een heerlijke frisse geur dringt mijn neus binnen en ik snuif het op. Er kietelt iets in mijn neus en ik open mijn ogen. Dan zie ik Bill liggen, in een kamer dat ik niet ken. Dit moet dus Bills kamer zijn. Ik grinnik even als ik de kleuren van mijn eigen kamer herken. Zwart en één rode muur. Bij mij is het net het omgekeerde. Rood en één zwarte muur. Ik kruip heel voorzichtig uit Bills armen zodat hij niet wakker wordt. Dat lukt me redelijk goed en ik bestudeer Bills kamer dan. Hij is echt mooi ingericht. Mooier dan de mijne, vind ik persoonlijk. Met slome passen wandel ik naar het raam en staar gewoon naar buiten, om maar iets te doen. Opeens voel ik twee zachte armen rond mijn middel en dan een kusje in mijn nek. Ik word er rood van en zeg dan: 'Goeiemorgen, nog goed geslapen?' 'Met zo'n mooi meisje in mijn armen, kan dat natuurlijk niet anders.' Ik kleur rood en draai me naar hem toe. Meteen laat Bill onze lippen samen smelten. Zeer goed om de ochtend mee te beginnen. Ik sla mijn armen rond Bills middel en druk hem dicht tegen me aan. Ik voel iets in mijn buik porren, wat Bill mij naar achter doet duwen. 'Sorry.' zegt hij blozend. Aaaah! Wat is die toch schattig als hij zo verlegen is. 'Ik heb dit iedere ochtend, echt lastig!' 'Nee hoor, ik vind het niet erg.' Door die woorden kleurt Bill nog roder. Daardoor kan ik het niet laten om even naar beneden te kijken en zijn "ochtendstijve" aan te schouwen. Zijn boxer staat erg gespannen en meteen kijk ik terug naar zijn gezichtje. Bill slaat zijn armen helemaal om me heen en ik kus hem liefjes. Ik ben echt zo verliefd op die jongen, dat het nooit goed voor me kan zijn. Ik slaak een zucht en Bill vraagt dan of ik naar beneden wil gaan. Ik knik en denk dat dit inderdaad wel een verstandig idee is, want ik heb wel redelijk honger. Juist als ik dat denk, begint mijn maag te knorren als bevestiging. Bill lacht en tilt me als een bruidje op. Ik lach luid en Bill loopt zo met mij in zijn armen de trap af. Terwijl hij dat doet, bedekken zijn lippen lachend de mijne en ik lach er harder door. Die jongen is geobsedeerd! Als Bill de woonkamer binnen wandelt, zien we meteen hoe Tom met Friedolien in zijn armen in de zetel ligt. Ik kijk hun met een veelbetekende blik aan en Friedolien bloost licht en ik grinnik. 'Is er iets gebeurd toen ik sliep?' vraag ik fluisterend in Bills oor, maar die trekt zijn schouders op als antwoord. 'Hebben jullie trek?' vraagt Tom dan die wilt opstaan, maar door mijn zusje wordt tegen gehouden. 'Ik pak het wel voor ons.' grijnst Bill en zet me op de grond. 'Tot zo.' zeg ik met een verliefde glimlach en ik geef hem nog een laatste kusje voor hij naar de keuken trekt.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen