Foto bij You, Alisha Cullen on Hogwarts? *2*

Deel 12 <3

Reacties (A)

Alisha POV.



Als je binnen bent ga je in de zetel zitten.'Ik ga maar eens douchen.' zeg je als je naar je vuile kleren kijkt. Ze knikken. Je loopt naar boven naar de badkamer. Als je in de spiegel kijkt zie je dat je haar ook helemaal vol takjes hangt. Je ktrekt je kleren uit en gaat onder de douche staan.Je voelt het water over je lichaam lopen. Na een tijdje zet je toch de douche uit. Je droogt je af, en trekt je kleren aan. Je droogt je haar met de haardroger. Je gaat er nog is rap met de kam door en dan is het klaar. Je loopt de badkamer uit terug naar de woonkamer waar je, je op Jasper zijn schoot laat vallen. Hij kijkt je eerst verbbaast aan maar laat je dan toch zitten. Jullie kijken nog een film. Je bent de naam alweer vergeten. 'Ik ga Carlisle en Esmé roepen om te vragen of ze willen meekijken' zegt Emmet die al meteen opspringt. Als Emmmet weg is kijk je even naar Jasper, waarbij je nog steeds op de schoot zat. Je zag hem heel de tijd naar Alice kijken. 'Ooh Jaspie wil naar Alice? Gaa maar ik ga Eddie wel irriteren.'zeg je en je gaat van zijn schoot af en laat je op Edward zijn schoot vallen. Die je nu raar aankijkt. Je ziet Jasper lachen en naar Alice lopen. 'Dankje Alishaatje' reopt Jasper.Je begint te lachen, typisch Jasper. Als Emmet terug komt samen met Esmé en Carlisle.'Hoe? Alisha jij zat toch bij Jasper?' vraagt die.'Jaspie wou naar Alice dus dacht ik laat ik Eddie irriteren' zeg je lachend. Emmet begint nu ook te lachen. Als iedereen zit start Esmé de film op. Na een tijdje voel je, je moe worden. 'Ik ga slapen ik ben moe.' zeg je tegen de rest en je springt van Edward zijn schoot af. Je geeft ze allemaal nog een nachtzoen. Je gaat naar boven en gaat in je bed liggen. Je hebt je pyjama al aan. Je doet de lichten uit en niet veel later val je inslaap.


I Hope You Like =D
Reacties? (A)

Reageer (5)

  • Stroopwafel

    leuk

    1 decennium geleden
  • Altomare

    Echt geweldig..

    And i LOOOOVE tha pictures :)

    1 decennium geleden
  • caballo

    grappig mijn 2 favo series door elkaar(H)

    1 decennium geleden
  • MissCarrot

    next please

    1 decennium geleden
  • Sinners

    Me like, next (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen