Foto bij You, Alisha Cullen on Hogwarts? *4*

Deel 4<3
Ben op dreef vandaag heb er al 2 geschreven voor
mijn serie en nu 5 voor deze, en geloof me dat is veel voor mij ! =D

xx Veel plezier xD

Volgende keer niet meer van die foto's <3 ^^


Carlisle POV dus =D

Je wist heus wel dat dat er heksen en tovenaars bestaan. Je was nog bevriend met Perkamentus. Maar Alisha een heks, dat had je dus nooit gedacht. Het zal wel iets met haar ouders of grootouders te maken hebben. Maar zou ik haar naar zweinstein laten gaan? Nu ze half vampier is kan er toch wel iets gebeuren. Maar Perkamentus zou wel op haar letten zeker? Ik weet het niet meer. Wat als iemand erachter komt? Mara nu ze nog half vampier is kan er niet zoveel gebeuren zeker. Ik denk dat ik haar wel ga laten gaan. Ja, maar ik ga wel nog contact opnemen met Perkamentus. Je loopt terug naar de woonkamer wara je iederene bij elkaar roept. Als iedereen zit kijken ze je stuk voor stuk nieuwsgierig aan. 'Oké ik zal maar beginnen' zeg je. Je legt iedereen het verhaal uit over de brief en zweinstein. 'Dus Alisha jij mag naar zweinstein als je wilt.' zeg je tot slot. Alisha springt blij op terwijl de rest net verbaast in de zetel zit.

Alisha POV.

Je bent zo blij, je mag naar zweinstein om te leren TOVEREN! Maar je zou iedereen hier wel missen. Edward komt op je af. 'Proficiat meis!' zegt hij. Hij is de eerste die iets zegt sinds het vehaal. Intussen staat de rest ook op en feliciteren ze je. Na een tijd is iedereen wel iets gaan doen. Alleen jij en Alice vervelen je. 'Weetje Alice.' zeg je. 'Ik heb hata aan mijn hara, ik vind het zo lelijk.' Alice kijtk je raar aan. Je had dit kapsel nog maar een maand en toen was je er zo blij mee. 'Nou kom, we gaan aan Carlisle vragen of we naar de kappen mogen dan kunnen we ineens gaan shoppen.' zegt Alice enthousiast. Je knikt. Jullie lopen naar het kantoor van Carlisle. Alice klopt. 'Binnen.' hoor je Carlisle zeggen. Jullie stappen binnen en Carisle kijkt jullie aan. 'Wat is er?' vraagt hij. 'Kijk, Alisha begint haar kapsel saai te vinden en ik heb nieuwe kleren nodig dus zouden we naar de kapper mogen en dan gaan shoppen?' vraagt Alice met haar liefste glimlachje. 'Oké dan is goed, maar wel optijd thuis.' zegt Carlisle. Jullie knikken blij jullie lopen naar Alice haar auto en stappen in opweg naar de kapper!


Oké mensen, ik heb nu reuzeveel inspiratie, ik zou de heletijd kunnen
doorschrijven maar dan word die te lang <3

Xx Reacties! (A)

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen