Foto bij 45.

45~

[Silke]

Tom ziet hoe ik mijn zusje aan kijk en zegt dat hij ons wel even alleen laat. Hij loopt richting de keuken en dan begin ik mijn zusje meteen uit te vragen. 'Zijn jullie te samen? Hebben jullie gekust? Heeft hij zijn liefde verklaart? Ben je verliefd op hem?...' 'Nee, nee, nee en nee.' zucht ze en ze draait met haar ogen. 'Wat!' grijns ik. 'Je weet dat ik niet zoals jou ben.' 'Bla bla bla! Je ziet zelf toch wel dat Tom verliefd op jou is!' 'Silke, doe verdorie eens normaal.' 'Jij ziet niet hoe hij naar jou kijkt, hoe hij zich gedraagt in jou buurt. Die jongen is echt gek van jou.' 'Silke dat is niet, ik zie toch zelf wel hoe hij doet.' 'Oh geloof me dan niet hé.' Ze bekijkt het gewoon te subjectief. Opeens komt Bill binnen met een kom muesli voor ons beiden. 'Zeg Silketje?' 'Ja Billetje?' Friedolien en Tom schieten in de lach en Bill kleurt rood. 'Zou jij misschien mijn make-up straks willen doen?' 'Uhm, ja natuurlijk, maar heb je hier wel alles liggen?' 'Ja hoor, anders doe ik het altijd alleen.' 'Okay.' grijns ik en ik begin van mijn muesli te eten. Bill begint ook te eten en ik voel dat er een soort van spanning hangt hier in de woonkamer. Ik zie hoe Friedolien anders doet tegenover Tom en dat hij dat ook merkt. Als Bill en ik gedaan hebben met eten, brengen we onze vuile kommen en lepels naar de keuken en lopen we meteen naar boven. Daar begint Bill me meteen weer wild te kussen en duwt hij me zacht tegen de muur. Onze kus wordt wilder en wilder en ik voel ook hoe zijn kleine vriend begint te groeien, waardoor Bill rood begint te kleuren en onze kus stopt. 'Bill, dat is niet erg.' en voorzichtig leg ik mijn hand erop en Bill kijkt me ongemakkelijk aan. Ik doe m’n hand weg en verontschuldig me. 'Kom laat mij je make-up doen.' zeg ik dan en ik trek hem mee naar de badkamer, waar ik hem op de wc duw en aan zijn make-up begin.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen