Foto bij 47.

47~

[Silke]

Als Bill zijn make-up klaar is, staar ik naar zijn mooie gezichtje. Op zijn gezicht verschijnt er een verliefd glimlachje en meteen kijk ik hem terug verliefd aan. Een bom van vlinders ontploft in mijn buik. Kon ik dit gevoel maar voor eeuwig houden. Heel voorzichtig druk ik mijn lippen op de zijne en meteen trekt Bill me op zijn schoot. Onze kus blijft even duren, tot ik geen adem meer krijg en ik mijn hoofd op zijn schouder leg. Op het zelfde moment slaken we beiden een verliefde zucht en schieten dan samen in de lach. 'Sukkeltje!' grinnik ik en ik duw mijn neus zachtjes tegen de zijne. Een klein kusje drukt hij opnieuw op mijn lippen en zegt dan dat we maar eens naar beneden moeten. 'Wacht, ik kleed me nog even om.' grijns ik en ik duw hem de badkamer deur uit en doe gewoon mijn kleren van gister weer aan. Ik loop dan vrolijk de badkamer uit en zie dat Bill met zijn rug naar mij toe gedraaid staat. Hij heeft zo te zien nog niet gehoord dat ik binnen gekomen ben, en met een aanloopje, spring ik op zijn rug. Ik begin hard te lachen als ik voel hoe mijn "bijna" vriendje schrikt van mij. Blijkbaar is mijn lach zo aanstekelijk dat Bill meteen begint mee te lachen. Tom komt opeens de kamer binnen en vraagt waarom we zo raar doen. Ik leg hem uit dat Bill gewoon te grappig is en Tom lacht met me mee. 'Bill, je bent echt een dombo.' 'Niettes!' 'Welles!' 'Niettes!' 'Welles!' 'Hé, mijn vriendje niet beledigen hé!' lach ik en ik kruip van Bill rug en ga recht voor Toms neus staan. Ik ben dan misschien wel twee koppen kleiner dan hem, maar ik ben niet bang van Tom. Opeens, onaangekondigd begint hij door mijn haar te wrijven als een gek, waardoor ik hard en boos begin te gillen. 'BLIJF VAN MIJN HAAR!' roep ik nepboos en ik geef Tom een stomp in zijn maag. Friedolien staat ineens ook in de kamer en ziet mij dan voor Tom staan, die zijn buik vast heeft. Ze schiet zonder enig besef in de lach en meteen lach ik met mijn klein zusje mee. 'Ben je geslaan door een meisje!' kirt ze van plezier en Tom kijkt boos. 'Hé, dat wijf slaat wel heel hard hoor!' 'Zeg!' verdedigt Bill me en ik leg hem meteen het zwijgen op en kijk Tom grijnzend aan. 'Moet je mijn vriendje maar niet uitschelden!'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen