36.
Ik werd uit me gedachten gehaalt door de bel. We liepen met zn alle naar het lokaal waar we wiskunde zouden hebben. De leraar was er al dus we konden meteen naar binnen. Christian en ik plofte langs elkaar neer. Niet veel later begon de les. Ik keek even naar Christian. Hij keek ook naar mij en glimlachte. Wat is zijn lach schattig. Maar het was zo anders. Als Dylan naar me lachte omplofte er een dom van vlinders in mijn buik. Nee, beter. Een bom van vuurwerk. Dat gevoel had ik nu ook wel, maar niet zo erg als bij Dylan. Misschien was ik dan toch niet verliefd op Christian ? Opeens zwaaide hij met zijn hand voor mijn gezicht. 'Huh wat ?' Christian grinnikte. 'Ik vroeg of je deze som snapt.' 'Ow.' Ik keek in Christian's schrift. Hij was minstens 10 opdrachten verder als mij. 'Daar ben ik nog lang niet.' Antwoorde ik. 'Sloomkind.' Grapte Christian. Ik keek hem beledigent aan toen me opeens iets tebinnen schoot. Caitlin! Ze was deze hele week niet meer naar school gegaan. Hoe zou het nu met haar zijn ?

Reageer (2)

  • Lovato

    Snel verder<33
    Srry, ik weet ff geen originele reactie xd

    1 decennium geleden
  • Gemma

    Gaan ze geen relatie hebben?? of krijgen ze een relatie.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen