39.
Ik werd uit mijn gedachte gehaalt door een hand die voor mijn gezicht zwaaide. Justin's hand. 'Jij kan in de badkamer' Zei hij. Ik liep naar de badkamer trok mn pyjama aan die bestond uit een blauw shortje en een blauw met wit gestreept hempje. Ik poetste mijn tanden en toen liep ik weer terug naar de kamer van Ryan. Toen iedereen in de badkamer was geweest moest ik er toch echt aan gaan geloven. Ik moest gaan slapen, maar ik betwijfelde of ik het wel kon na die films.

Met een schok schoot ik omhoog. Kut nachmerrie. Kut films ook. Ik liep naar de badkamer en plenste wat water in mijn gezegt. Ik liep weer terug naar Ryan's kamer en ging weer op het matras liggen. 'Kan je niet slapen ?' Fluisterde Justin. 'Ja, door die rotfilms.' Justin grinnikte even. 'Ze zijn niet echt hoor.' 'Dat denk jij.' 'Nee dat weet ik.' 'Tuurlijk.' 'Echt hoor.' 'Jaahaa, trouwens jij bent ook nog wakker. Dus jij kunt ook niet slapen, door die films!' 'Euhm..' Stamelde Justin. 'Ik heb je door, Bieber!' 'Niet, ik ben nog wakker om jou tebeschermen tegen enge mensen.' 'Oh ja joh, wat een eer!' 'He, nu zo brutaal he. Ik heb je al heel vaak gered hoor!' 'Jij wel.' 'Echt hoor.' 'Oke.' 'Wat ?' 'Wat, wat ?' 'Wat oke ?' 'Dat je me hebt gered.' 'Nog niet eens een bedankje ? Ik had wel wat meer van jou verwacht.' Ik gaf Justin, voor zo ver ik kon zien in het donker een mep tegen zijn hoofd. 'Auw, waar was dat goed voor ?' 'Ik dacht dat ik een eng mens zag, maar dat was jij dus.' Grapte ik. 'Ik bescherm jou tegen enge mensen en wat krijg ik er voor terug ? Een mep tegen mn hoofd en een beledeging.' 'Ik heb er niet om gevraagt hoor.' 'Nee, maar dat heb ik gewoon voor je over.' 'En waar aan heb ik dat tedanken ?' 'Gewoon, dat jij jij bent.' 'Je beschermt me met je leven omdat ik ik ben ?' 'Ja zoiets ja.' 'Ahw, dat is eigenlijk best lief.' Zei ik en ik gaf hem een knuffel. 'Weet ik, ik ben best lief.' 'Pas maar op anders moet je jezelf nog beschermen tegen je ego.' Nu kreeg ik een mep tegen mn hoofd. 'Heuj, ik dacht dat je me zou beschermen maar inplaats daar van geef je me een mep tegen mn hoofd.' 'Oh ja.' Zei Justin terweil hij een arm om me heen sloeg. Ik voelde mijn ogen dichtvallen. 'Slaap lekker.' Mompelde Justin nog.' Niet veel later viel ik in slaap.

Reageer (5)

  • Lovato

    Serieus, ik heb zolang op dit hoofdstuk gewacht -aa-
    Eindelijk doen ze iets samen (:
    Snel verder<33

    1 decennium geleden
  • Zomerr

    aaah hoe sweet !!

    1 decennium geleden
  • CareFree

    snel verder

    1 decennium geleden
  • JayPro

    awh (:
    Uberschattig

    1 decennium geleden
  • ankiee

    vorige was niet saai , =d.
    snelverder!
    <33.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen