's Ochtends wanneer ik wakker word van het gebons op mijn deur, klim ik moe mijn bed uit en slof naar de deur toe die ik open maak.'Lae, er is iemand voor je die beneden op je wacht.Volgens mij is het een zeer nette en rijke man'. Ratelt en giechelt de huis bazin naar mij die me zegt snel om te kleden en weg spurt.Verbouwereerd blijf ik even staan en knal dan de deur dicht.'Kut!' Breng ik hard uit en sla mijn handen tegen mijn wangen aan.Wat nou als dat Sebastian was?Wat moest ik doen, gewoon aankleden en gaan kijken? Terwijl ik mezelf gek aan het maken ben kleed ik me aan en loop al snel de trappen af naar de hal.'Ah, daar ben je!' Hoor ik de blije stem Mona, mijn huis bazin dus.Ik kijk de hal rond en zie de man in het pak.Er valt een last van mijn schouders wanneer ik zie dat het niet Sebastian is.

'Dus wat denkt u ervan?' Vraagt de man wanneer hij zijn verhaal heeft gedaan en ik kan mijn mond niet dicht houden.'Lijkt me helemaal super!Maar, ik heb het niet zo breed, en u moet weten dat ik niet zoals u ben'. Zeg ik wat zachter en buig mijn hoofd.'Wat bedoelt u?' 'Mijn ouders wilden vroeger blijkbaar heel graag van me af en hebben me als kind de straat op gezet, ik heb dus geen scholing'. 'Dat is geen probleem, we zullen u daardoor heen helpen je zult les kregen in de taal waar je het liefste mee werkt.En als alles aanslaat, dan zult u zien dat u het binnen de kortste keren een stuk gemakkelijker hebt'. Ik knik en zet een glimlach op.'Goed, ik neem het contract aan'. De man overhandigt me een vel met tekst erop die ik snel doorlees en dan mijn handtekening erop zet.'Zorg dat u morgenvroeg hier klaar staat om negen uur'. Ik knik, zeg gedag tegen de man en zodra hij echt weg is kijken Mona en ik elkaar aan.Even is het stil maar beginnen dan beide hard te gillen van opwinding.'Je gaat het maken!' Ik knik heftig terwijl we elkaar omhelzen.'Ik word een zangeres!'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen