41.
Daar aangekomen drukte we op de bel. Niet veel later deden Ryan, Chaz, Justin en Christian al open en liepen meteen naar buiten. Lisa en ik begroeten hun met een knuffel. We hadden besloten om lopend tegaan aangezien Christian, Lisa en ik nog niet kunnen rijden en de jongens allemaal wilde drinken. Na een kwartiertje lopen kwamen we bij de disco aan. We gingen achteraan in de rij staan die gelukkig niet zo heel lang was. Ik hoopte echt dat Christian en ik naar binnen mochten. Ik was dan wel 14 maar dat nam niet weg dat ik van partyen en drinken hield. Ik dronk dan wel nooit zo veel, maar toch. Nog maar een paar mensen voor ons. De ingang kwam steeds dichterbij. Nu waren wij aan de beurt. Ryan en Justin rekende af en we mochten gelukkig doorlopen.

Het was nu half 12 en ik moet eerlijk toegeven zo amazing was het nooit in Nederland. 'Lies, ik ga drinken halen, ga je mee ?' Vroeg ik. Lisa knikte en we liepen samen naar de bar. We bestelde ons drankje die we niet veel later kregen. 'Hee.' Zei de jongen met de allermooiste stem van de hele wereld. Justin. Ik geef hij niet graag toe, maar hij was hot. En niet zo'n klein beetje ook. 'Ik ga naar Chaz.' Zei Lisa en ze liep weg. Daar stond ik dan, met Justin. Hij bracht zijn hoofd langszaam dichterbij. 'Zullen we dansen ?' Fluisterde hij in mijn oor. Ik knikte, dronk mijn drankje op en liep met Justin naar de dansvloer waar Lisa en Chaz ook al stonden tedansen.

Reageer (5)

  • Gemma

    In Belgie zijn ze nog een niet te koop --'.

    1 decennium geleden
  • ankiee

    verdeeer! <33.

    1 decennium geleden
  • JayPro

    verder<33

    1 decennium geleden
  • Lovato

    Jeeeeeej, je ben jaloers op mij
    Rotterdam is egt een chille stad om te wonen,
    Wnt et meeste komt hiernaartoe ensoo
    & word et volgende deel NOG beter -aa-
    Et is nu al geweldig
    Snel verder<33

    1 decennium geleden
  • papertowns

    (H) it!<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen