Ik kan het eigelijk nog steeds niet geloven dat al dat Voodoo mambojabmo gedoe echt wel werkt en loop wat argwanend naar Tommy toe.

"Zet je neer Adam, ik moet je iets vragen!"

Ik wil me recht tegenover Tommy zetten maar hij neemt mijn hand vast en kijkt me doordringend aan.

"Nee! Zet je naast mij Adam!"

Zijn stem is dwingend maar ik zet me toch naast hem neer en we kijken elkaar lange tijd aan.

"Adam?...Ik...Euhm...Zou je mijn vriendje willen worden?"

Mijn mond valt wagewijd open en in stilte dank ik Agwé.

"Owja Tommy, dat wil ik heel graag!" roep ik vrolijk.

Tommy kruipt meteen op mijn schoot en kust me vurig. Genietend sla ik mijn armen rond zijn nek en trek hem nog dichter tegen me aan. Tommy zijn handen strelen over mijn lichaam en ik voel hoe hij probeert om in mijn trainingsbroek te komen met zijn hand. Hoe graag ik het ook wil en hoeveel ik hier al over heb gedroomd toch hou ik hem tegen en haal zijn hand uit mijn broek. Tommy verbreekt de kus en kijkt me pruilend aan.

"Zouden we niet beter gaan slapen Tommy? Het is bijna ochtend"

"Maar ik wil je voelen Adam! Je moet nu niet gaan zeggen dat je het niet graag wilt want ik voel hoe hard je bent!"

Tommy drukt zijn heupen extra hard tegen de mijne en beiden kreunen we als onze erecties elkaar raken.

"T...Tommy! N...Nee! Stop! Het is al veel te laat en..."

Tommy kijkt me opeens doordringend aan. Iets in zijn ogen maakt me bang en zorgt er voor dat ik hem zijn gang laat gaan.
Tommy kijkt me gemeen grijnzend aan en zakt dan wat naar onder en trekt mijn trainingsbroek en boxer naar omlaag. Hij likt over zijn lippen bij het zien van mijn erectie en voorzichtig neemt hij die in zijn hand. Ik heb altijd al gedroomd van dit moment maar toch voel ik me er nu door de een of andere reden niet goed bij, het voelt niet natuurlijk.
Ik wil nog een poging ondernemen om Tommy van me af te duwen maar de blik in zijn ogen wanneer hij me aankijkt doet me er onmiddelijk mee ophouden. Een traan glijd over mijn wang als Tommy mijn erectie in zijn mond neemt en er plots hard aan begint te zuigen.
Ik wil dit niet! Niet zo! Maar Tommy zijn fluwelen tong raasd zalig over mijn lengte en ik geef me volledig aan hem over.
Hijgend en schokkend kom ik klaar en laat me uitgeput achterover vallen. Tommy staat recht, kijkt me grijnzend aan en veegd de restjes van mijn sperma van zijn lippen af.

"Dat was lekker hé? Vanaf nu ben je van mij Adam! Van mij en van niemand anders heb je dat goed begrepen?!"

Met vermoeide ogen kijk ik Tommy na die naar zijn kamer loopt en besef pas dan wat hij tegen me zei. Wanneer zijn kamerdeur dicht slaat begin ik te huilen.
Dit was echt niet wat ik in gedachten had toen ik aan Agwé vroeg om Tommy van me te laten houden.
Dat ding daarnet was mijn lieve Tommy niet meer, het lijkt me of hij bezeten is door iets!
















Reacties?
Kudo's?

xx Candy

Reageer (17)

  • ernie1

    daar is wat fout gegaan

    1 decennium geleden
  • XxXRaindrop

    omg,, snel verder please??

    xoxo

    1 decennium geleden
  • FallingLeave

    OMG!!!!
    Je moet snel verder !
    Dit is zoooooooo goed!!!

    1 decennium geleden
  • DOMOnerd

    WWWWAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH Verder ;x

    1 decennium geleden
  • NaomiLove

    snel weer verder
    love you're story

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen