42.
Justin kwam steeds dichter bij mij dansen. Het voelde geweldig. Niet zo als bij Dylan. Wat ik nu voelde was echt, pure liefde. Geen leugens, alleen vertrouwen. Natuurlijk weet ik niet of het andersom ook zo is. Maar als ik de jongens moet geloven wel. Justin kwam nog dichter bij mij dansen. De ruimte die er net nog was, was verdwenen. Hij plaatste zijn handen op mijn heupen. Ik deed mijn armen om zijn nek. Onze hoofden bogen steeds meer naar elkaar toe. 'He, zullen we gaan.' 'Uh, ja is goed.' Fine, bedankt Chaz. Moment verpest. Toen we eindelijk allemaal buiten stonden, kwam ik erachter dat Ryan er niet was. 'Ryan wilde nog even blijven.' Beantwoorde Chaz mijn vraag zonder hem gestelt tehebben. 'So, wij gaan die kant op dus tot maandag.' Zei Chaz terweil hij een arm om Lisa heen sloeg. 'Bye.' Zeiden Justin en ik nog. Christian liep met Chaz en Lisa mee. Tot grote ergenis van Chaz. Nu was het weer Justin en ik. 'Kom shawty.' Zei hij terweil hij een arm om me heen sloeg. De hele weg wist ik niet goed wat ik moest zeggen. Justin blijkbaar ook niet. Toen we eindelijk bij mijn huis aan kwamen stopte we voor de deur. Justin gaf me een knuffel. Zo bleven we even staan. 'Vanavond was geweldig!' Fluisterde hij in mijn oor. 'Mee eens.' Fluisterde ik terug. Justin plaatste zijn lippen tegen mijn nek en begon zachtjes tezuigen. Fine, dat zou morgen een rode plek worden. Maar wel een van de leukste jongen van de hele wereld. Justin haalde zijn lippen van mijn nek en bekeek de rode vlek en knikte goedkeurend. 'Bye shawty.' Zei hij. Nog snel plaatste hij nog een kusje op mijn nek en draaide zicht toen om. Op weg naar huis.

Reageer (6)

  • Yasmien

    Er is een ticket vrij zeggen ze,oke bij z`n site kun je nog kopen.Maar bij Ahoy Rotterdam komen zoveel mensen bijvoorbeeld Justin Timberblake etc

    1 decennium geleden
  • Lovato

    Ik doe altijd staarwedstrijden met deze poppetjes ---> :O
    En et leukste is, ik win altijd (;
    Jaa, ik ben best wel raar, i know
    Snel verder<33

    1 decennium geleden
  • katiemelissa

    awww verder<33

    1 decennium geleden
  • CareFree

    snel verder

    1 decennium geleden
  • howshemove

    Wie heeft kaarten voor concert??
    Ik gelukkig wel:)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen