Ik bekijk mezelf nog even in de spiegel en schud lachend mijn hoofd.
"Het enige wat er nu nog ontbreekt is een groot bord rond mijn nek met Hey I'm gay erop".
Lachend om m'n eigen grap loop ik uit de badkamer en hoor beneden de meiden giechelen. Meteen zakt de moed me in de schoenen en durf ik in dit roze fluffy ding niet meer naar beneden te gaan.
"Micha? Kun je even komen?" roep ik van boven.
Beneden valt het stil en voetstappen komen mijn richting uit.
"Ja Alex wat is er aan de ha...OMG!"
Micha kijkt me met grote ogen aan en begint dan hard te lachen.
"Naja zeg! Als je klaar bent met me uit te lachen kun je me dan misschien iets geven om aan te trekken?"
Wat op mijn tenen getrapt draai ik me om en loop terug naar de badkamer en zet me zuchtend neer op de badrand.
Even later hoor ik iemand naar boven lopen en niet veel later word er op de deur geklopt.
"Alex? Heteuhm spijt me dat ik lachte maar je zag er zo grappig uit in mijn badjas".
Snel doe ik het roze ding uit, doe de handdoek terug om mijn middel en open de deur. Micha kijkt me even aan en bloosd, ik hoor hoe haar adem stokt wanneer ze onbeschaamd haar ogen over mijn lichaam laat glijden en snel kijk ik naar beneden en zucht opgelucht als ik de handdoek nog mooi rond mijn heupen zie zitten.
"Micha?"
Ze schud even haar hoofd en kijkt me verward aan.
"Owja euhm je wilt je kleren zeker?"
"Dat lijkt me handig ja" grinnik ik.
Micha geeft me een jeans en een shirt en dankbaar neem ik het van haar aan.
"Ik hoop dat het goed is want ik heb geen jongenskleren in huis"
"Je hebt zeker geen onderbroek die ik mag gebruiken want ik vind het geen prettig idee om zo in een jeans te kruipen"
Lachend schud Micha haar hoofd.
"Sorry maar ik draag enkel strings en ik vrees dat die wat te krap zullen zijn voor je" grijnst ze en haar ogen dwalen weer af naar mijn kruis.

Even later loop ik aangekleed naar beneden en onmiddelijk gaan er twee paar ogen naar mijn kruis. Wat heeft iedereen toch met mijn kruis de laatste tijd? Micha en Sky kijken elkaar even grijnzend aan en giechelen blozend. Ik rol met mijn ogen en zet me neer op de bank.
"Oké meiden! Voor jullie wilde plannen gaan maken wil ik even heel duidelijk zijn. Ik ben gay!"











Be sweet and leave a reaction(flower)

xAlex

Reageer (12)

  • ANNxALIEN

    Meeeer!!

    1 decennium geleden
  • NaomiLove

    snel weer verder
    love you're story

    1 decennium geleden
  • XSkyX

    don't worry love we know you are...

    but still we love you for who you are(H)(K)

    1 decennium geleden
  • NinjaKitty

    love it,snel verder!!
    en die foto is echt geweldig!!(H)

    1 decennium geleden
  • MyRazorBlade

    weetje eerlijk gezegt zou ik zelf ook nergens anders naar kijken dan zijn kruis, en moest mijn vriendin erbij zijn zou ik constant lopen giggelen.. xD
    Maar ik kan me wel inleven hoe Micha zich nu voelt, auwtch..
    Maar als Bill er afkomt met een fluffie roze pyama kun je toch niet veel anders verwachten.. Snel verder me loves it!!
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen