44.
Lisa en ik liepen samen de school binnen. De hel kon beginnen. Ik was nog niet eens voorbij de kantine of iedereen staarde me nu al aan. Fine. Dat Caitlin dat ooit heeft kunnen verdragen. Ik ben nog niet eens zijn vriendin en de halve school staart nu al naar me. En dan heb ik het nog nieteens over de twitterdoodsbedreigingen die Caitlin altijd kreeg. Ik propte mijn jas in mijn kluisje en Lisa en ik liepen naar de kantine. Justin en Chaz waren er al. We liepen naar hun toe en gingen zitten. We praatten wat met zn alle. Ik weet niet eens waar over, het enige dat ik nu deed was in Justin's ogen staren. Ze waren zo mooi hazelnootbruin. Ruw werd ik uit mijn gedachten gehaalt door Ryan die blijkbaar net was aangekomen. 'Zo, zaterdag avond heeft wel iets met jullie gedaan he ?' Ik voelde hoe ik langszaam rood werd. Ook Justin werd ietwat rood.

'I'm home!' Gilde ik door het huis. Ik smeet mijn tas op de grond. Antwoord had ik nog niet terug gekregen. Rosa zal wel boodschappen zijn doen. Ik liep naar boven. Op mijn kamer trok ik een joggingbroek aan en eens simpel hempje met een simpel vestje. Mijn haar deed ik in een knotje. Ik zocht mijn Ipod Touch en toen ik hem eindelijk had gevonden ging mijn mobiel af. Caitlin belt, stond er op het schermpje. Mijn hart ging razendsnel tekeer. Snel drukte ik op het groene hoorntje. 'Met Bianca.' 'Hee, met Caitlin.' 'Hee, waarom bel je ?' 'Nou, ik wou eigenlijk iets vragen.' 'Vraag maar.' 'Zullen we woensdag afspreken bij Starbucks ? Ik wil namelijk iets met je bespreken.' 'Oh oke. Natuurlijk, is goed.' '2 uur ?' 'Is goed, bye.' 'Bye.' Ik kan maar één reden bedenken waarom ze iets belangrijks met me zou willen bespreken. Justin.

Reageer (1)

  • CareFree

    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen