blabla

Jonas sta op je moet naar school
jaa,moet je me echt altijd 20 minuten voor mijn alarm roepen.
ja Jonas.
Jonas deed zijn kleren maar aan.het was pas kerstvakantie geweest en nu moest hij weer naar school.Hij haate het:hij is de nerd van de klas en hij word gepest.Hij ging naar beneden om te eten en liep snel naar het bushoke want hij wou de drie niet tegen komen otewel de pestkoppen.In de bus ging hij naast zijn enige vriend Jacob zitten.Jacob werd ook gepest en gewoon omdat hij een bril droeg.Jonas en Jacob gingen wat bij praten.Op school had Jonas nog wat tijd voordat de les begon.Jammer genoeg kwam hij de drie tegen.Ze zeiden kom Jonas kom toch naar het ijs.Voor dat hij kon antwoorde pakte ze hem bij zijn jas.Ze duwden hem over het ijs en lieten hem uitglijden.Toen ing gelukkig de bel.Ze hadden wiskunde.De meester begon al meteen met een oefening van voor de vakantie.De oefening luide:5662+5719x3:43+8898=.Iedereen schreef de oefening in zijn schrift.Na 3 minuten zei jonas ik weet het antwoord het is:14959.Dat is.........juist.De helft van de klas begon hem al uit te schelden.Na wiskunde was het frans.Daar moesten ze zeggen in het frans.Wij hebben een super leuke leerkracht en een kei toffe school mensen en dat zijn onze woorden.jasper zei al na een minuut .Nous avons un professeur fantastique et un tres bien l'école et ceux sont nos mots.Hij werd weer voor nerd uitgescholden.de restvan de dag ging gewoon zo verder.Onder de pauze kreeg hij ruzie metzijn vriend toen had hij niemand meer.Na school had hij zijn bus gemist dus moest hij op de volgende wachten.Toen hij thuis kwam werd zijn moeder kwaad omdat hij zo laat was.Hij ging naar buiten en schreewde IK WENS DAT IK DE ENIGE MENS OP AARDE WAS!!!!!!!!

Reageer (3)

  • Ledecky

    Ik had niet verwacht dat de rekensom zou kloppen. (nerd)

    1 jaar geleden
  • nerveus

    Leuke verhaal (A)

    1 decennium geleden
  • GossipGirl21

    Snel verder :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen