46.
Justin Bieber pov.
Het was woensdag avond en ik zat op de bank bij Chaz thuis. Ryan en Christian waren er ook. We waren aan het xboxen maar ik was er niet echt bij met mijn gedachten. Het enige waar ik aan dacht was Bianca. Ze was mooi, lief, knap aardig en alles. Kortom gewoon geweldig. Bij Caitlin dacht ik altijd dat het reallove was, maar nu ik van Bianca hou, merk ik dat dit pas reallove is. Als zei het ook zo voelt teminste. Ik werd uit mijn gedachte getrokken door Ryan die met zijn hand voor mijn gezicht zwaaide. 'Man, waar denk jij aan ?' Vroeg Ryan nieuwschierig. 'Dat je dat nog moet vragen!' Grapte Chaz. 'Trouwens, wat gebeurde er die zaterdag avond nog allemaal ?' Vroegen Ryan en Chaz. 'Niet veel.' Antwoorde ik terug. 'Vertel nou!' 'Hmm, er gebeurde niet zo veel nadat Chaz ons bijna zoenmoment verstoorde. We knuffelde, ik gaf haar een zuigzoen in haar nek, en nog een kusje in haar nek en dat was het wel.' 'Zo, dat is ook niet veel. Durfde Biebertje niet meer ? Opeens verlegen bij de meisjes ?' 'Ha-ha.' 'Geen zorgen Bieber, ik vraag morgen wel wat ze van je vind.' Zei Ryan nu serieus. 'Dankje.' Zei ik terweil ik Ryan dankbaar aan keek. Ik was niet verlegen toen ik met haar was, ik was gewoon bang. Bang voor haar reactie.

Reageer (2)

  • Lovato

    Oeoeoeoeoe, snel verder<33

    1 decennium geleden
  • howshemove

    Verderr!!!:)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen