De andere school Beauxbatons was gekomen.
De eerste opdracht geweest.
Carlo, Harry, Fleur en Viktor hadden het allemaal overleefd.
Ja, het was nog aan.
Ja, ik ging weer veel om met Harry, Ron en natuurlijk Hermelien.
Ja, Viktor en Fred waren mijn beste vrienden.
Nee, ik wist niet wat ik over Draco dacht.


‘Oh ik hoop echt dat Viktor me voor het bal vraagt!’ zei Hermelien terwijl we Astronomie maakten.
Blegh Astronomie, ik wilde het door het raam gooien, ik was slecht in exacte vakken...
‘Hmm ja, ik ga met Carlo lijkt me’ zei ik terwijl ik afwezig op mijn veer kauwde en opdracht 9 maar van Hermelien overschreef.
‘Oh maar wat nou als een idioot me vraagt voor Viktor dat doet?’
‘Tja, dan heb je pech’ grinnikte ik.
Ze keek me bozig aan en ik keek haar verontschuldigend aan.
‘Malfoy gaat met Pansy! Is dat niet hilarisch! Zie dat blubber monster al voor je in een jurk!’ gierde Hermelien het uit van het lachen.
Ik grinnikte zachtjes mee, ik wist niet wat ik ervan dacht. Ik bedoel, ik was wel samen met Carlo maar Draco...
Draco was Draco.
Op dat moment zwaaide het portret open en kwamen Fred en George binnen. ‘Hermelien, Viktor wil je spreken, hij staat buiten’ ze liet een klein gilletje van spanning en plezier horen, omarmde me kort en spurtte weg.
Grinnikend keek ik haar na en ging verder aan mijn astronomie overschrijven, sterfvak...
Ik had geen zin meer, schoof het boek weg en liep naar buiten, het portret gat uit. Niemand mocht de grote zaal in want ze versierden het voor het kerstbal van dit weekend.

Ik liep de trap op en kwam Carlo tegen en hij kuste me op de mond.
Ik sloeg mijn armen om zijn nek en kuste hem terug, hij drukte me tegen de muur aan en kuste me heviger terwijl ik met mijn handen over zijn gespierde borstkas streelde, hij ademde zwaarder en ging met zijn handen onder mijn bloesje.
Hij stopte en trok me een kamer vol met rozen, kaarsen en een bed in en deed het op slot.
Meteen trok hij me tegen zich aan en begon me weer wild te zoenen.
Ik streelde over zijn rug en hij kreeg kippenvel.
Hij tilde me op, bracht me naar het bed en legde me erop.
Hij trok zijn overhemd uit en had nu alleen nog maar zijn geel met zwarte stropdas losjes aan zijn nek hangen.
Ik trok hem naar me toe aan zijn stropdas en gaf hem kusjes in zijn nek terwijl hij mijn bloesje open knoopte.
Ik gooide mijn bloesje weg en hij friemelde wat aan mijn bh sluiting, de bh werd ook we gegooid.
Hij kneedde mijn borsten met zijn handen en kuste de welving tussen mijn borsten, mijn gouden ketting voelde koud aan tegen mijn warme huid en ik kreunde zachtjes van genot.
Ik friemelde aan zijn riem en trok zijn broek naar beneden die hij, samen met zijn schoenen, meteen uitdeed.
Ik deed mijn rokje, panty en schoenen ook uit en nu lagen we halfnaakt op elkaar.
Ik kuste hem weer en hij ging passievol met zijn sterke handen door mijn haren. Toen keek hij me diep in mijn ogen aan ‘Wil je dit wel Aspyn?’ ik knikte en glimlachte naar hem ‘Ik hou van je Carlo’ hij kuste me op mijn voorhoofd, pakte een condoom en deed die om.
‘Dit is mijn eerste keer’ zei hij schor.
‘Wil jij het wel Carlo?’ vroeg ik bezorgd.
‘Je bent mijn leven’ fluisterde hij en knikte.
Zachtjes kwam hij in me, het deed een beetje pijn, maar ik had gelezen dat hij bijna altijd zo is de eerste keer.
Heel rustig aan deed hij, lieve woorden fluisterend, me kussend en strelen, hij was liefdevol en ik ook tegenover hem.
Op een gegeven moment begon hij iets sneller in en uit te bewegen en ik kreeg een vreemd, maar goed gevoel in mijn onder buik.
Hij begon te kreunen en zei mijn naam en ik zei die van hem. We kwamen tegelijk klaar en hij gooide het condoom weg en bleef op me liggen, met zijn hoofd op mijn borsten.
Ik streelde hem door zijn haren.
‘Ik ben blij dat jij de eerste was Carlo, ik hou van je’ prevelde ik terwijl ik zijn warme adem over mijn rechterborst voelde strelen.
‘Je bent alles voor me Aspyn’ zei hij en hij kuste mijn buik, waardoor ik moest giechelen.
‘Ik vroeg me altijd al af wat er op die ketting stond’ mompelde hij terwijl hij mijn moeders ketting bestudeerde die, zoals altijd, tussen mijn borsten hing.
‘Alleen speciale mensen mogen hem zien’ fluisterde ik blozend.
Hij legde zijn hoofd op mijn buik, net onder mijn borsten en keek me aan
‘Wil je met me naar het bal?’ ik knikte gelukzalig, ik voelde me zo gelukkig nu, op dit moment, niks kon misgaan.


.

Reageer (3)

  • MysticFool

    ahhh sweet snle verder
    xx

    1 decennium geleden
  • silferdeath

    leuk snel verderxD

    1 decennium geleden
  • IreneGrint

    Super goed, snel veder xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen