Ik stond extra vroeg op, ging onder de douche en trok een jurkje aan. Seth maakte ik nog niet wakker, die zou zo toch wel wakker worden. Ik liep naar beneden en zet een pot koffie. Ik ruimde nog wat dingen op en ging toen Seth wakker maken. ‘Kom we gaan in bad.’ Zeg ik terwijl ik hem uit bed til. ‘Jaaaaaa.’ Zegt Seth blij. In bad gaan vond hij geweldig, de douche vond hij helemaal niks. Ik liep het bad vollopen en kleedde hem voorzichtig uit. Ik voelde even aan het water en hielp hem daarna erin. Ik pakte zijn speelgoedjes en gaf die aan hem en ging zelf op de rand zitten. ‘Papa komt zo.’ Zeg ik tegen hem. Gelijk krijgt hij weer een grote glimlach op zijn gezicht. ‘Papa, papa, papa.’ Zegt hij en hij slaat met zijn handjes op het water. ‘Seth hou eens op.’ zeg ik lachend. ‘mama wordt helemaal nat.’ Daardoor slaat hij natuurlijk alleen maar harder op het water. Lachend spetter ik hem ook onder. Opeens voel ik zijn kleine handjes op mijn buik. ‘Hallo zwusje, bwoetje.’ Ik krijg een lach op mijn gezicht. Voorzichtig drukt hij een kusje erop. ‘Dank je wel, grote broer.’ Hij geeft mij ook een kus en begint dan weer met spetteren. Dan hoor ik een deur dichtslaan, voetstappen komen de trap op. Ik weet gewoon dat het Cristiano is. ‘Daar is papa.’ Fluister ik. Seth wordt helemaal blij en begint nog harder te slaan. ‘Papa,papa.’ Roept hij blij. ‘Ja?’ zegt Cristiano terwijl hij de deur opendoet. Mijn dag en Seth’s dag kunnen niet meer stuk.

Met z’n drieën, eigenlijk vieren, zijn we ook nog bij zijn moeder en zus geweest. Natuurlijk hadden die hem ook gemist en iedereen was blij dat hij weer thuis was. Seth was niet bij hem weg te krijgen en Cristiano vond dat gelukkig ook niet erg. Gelukkig vond hij het ook niet zo erg dat ze verloren, anders zaten we nu met een chagrijnige Cristiano. Toen we weer thuis waren van alle bezoekjes, wilde Seth even gaan slapen. Cristiano had hem naar boven gebracht en nu zit ik lekker samen met hem op de bank. Hij legt zijn handen op mijn buik. ‘Hallo kleintje.’ Fluistert hij en drukt een kus op mijn buik. ‘Wist je dat Seth dat net ook deed?’ zeg ik trots. Cristiano gaat weer normaal zitten en trekt mij tegen zich aan. ‘Ik heb je gemist.’ Zegt hij dan. ‘Ik jou ook.’ Voorzichtig drukt hij zijn lippen op die van mij. ‘Omdat ik zwanger ben, wilt het niet zeggen dat ik ga breken hoor.’ Zeg ik lachend.

Reageer (6)

  • JonasLuv

    snel verder. Love it xoxoxo

    1 decennium geleden
  • Ilalalikeyou

    in 1 avond gelezen!
    top verhaaaaal! :)

    snel verder! <3

    1 decennium geleden
  • LunaMar

    wat lief, snel verder! X

    1 decennium geleden
  • Navygirl

    Wat lieff:D

    Snel verder<33

    xoxo

    1 decennium geleden
  • LeaMichele

    Kudo heb ik gegeven!
    <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen