Deel 5
Door Chaja die geen eigendunk heeft x']

'Weirdo's..' Ruby zucht eens, maar wenst meteen daarna hartelijk dat niemand dat gehoord heeft. Maar tot haar grote spijt, Enya kijkt haar vernietigend aan. Ruby voelt zicht schuldig, en kijkt de rest van de dag & avond niet meer naar Enya. Praten doet ze ook niet, en dat scheidt haar nog meer van de rest. In de loop van de avond wordt het steeds gezelliger, en uiteindelijk zit iedereen in een kring met een kaars in het midden, te vertellen over zichzelf. Na een tijdje is Ruby aan de beurt, en Enya stelt wat typical questions aan haar. Ruby antwoordt rustig, tot op de laatste vraag; 'Geloof je in buitenaardse wezens?' Ruby knikt rustig, en iedereen kijkt haar verbaasd aan. 'Ik wist wel dat ze raar was,' fluisterde Joyce naar Chaja. Chaja knikt, en zegt hetzelfde tegen Annick. Annick doet dat ook, en zo gaat dat de hele kring door, totdat ze uit gekomen zijn bij Ruby. Helemaal in paniek zegt ze 'Grapje,' en ze lacht met een pijnlijk gezicht. Auch.. Maar Enya kijkt haar afkeurend aan. BlueBell geeft haar een schouderklopje, en zegt 'Ach, wie gelooft er nou niet in kleine groene mannetjes met vliegende borden?' Iedereen lacht, behalve Ruby. 'Ik dus.. En het zijn schotels, niet borden! Ruby wendt haar hoofd, en loopt verdrietig naar haar bed. De anderen maken nog wat grapjes over haar, maar ergens weet Ruby dat ze haar ooit nog wel gelijk zullen geven. Ooit..

Bweeeh x']
Mijne was slecht, maar who cares :']
xoxo<3

Ohja, en ik weet niet wie de volgende schrijft x']

Reageer (2)

  • IDGAF

    ik vin hem super ^^

    1 decennium geleden
  • Imladris

    Hij was juist heel erg leuk hoor!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen