Weer stukje van geniaale BlueBell.

Met ze allen zitten ze aan de eet tafel. En iedereen is gulzig van zijn Pizza aan het eten. Uitgezonderd Ruby natuurlijk. Die moet weer anders zijn, en heeft nog geen hap van haar nog helle pizza genomen. ‘’Als jij het niet op eet, mag ik hem dan?’’ Vraag Max, met zijn mond vol. ‘’Dan, deel je hem wel met mij He?’’ Vraagt Bluebell lief, ter wel ze overdreven met haar ogen knippert. ‘’Turlijk, jij altijd.’’ Grinnikt Max. ‘’Hou naar maar op, straks mogen jullie hem niet eens. >< ‘’ Zegt Jeff, die duidelijk aan de kant van die Geobsedeerde Alien Freak staat. ‘’Jawel hoor.’’ Zegt Ruby zacht. Terwijl ze haar bord richting Max, en Bluebell schrijft. Die er meteen van beginnen te eten. ‘’Stelletje vreetzakken. ‘’ Mompelt Annick hoofdschuddend. ‘’Wat, ik kom toch geen gram aan.’’ Zeggen, ze tegelijk, met hun mond vol. Ruby Staat op van tafel, en wil weg lopen. ‘’Wat ga jij nou doen?’’ roept Jeff. ‘’Ik hoef toch niks, dus naar me kamer. ‘’doe je dat thuis ook ofzo. Er zijn er nog 2 aan het eten. En daar wacht je gewoon op.’’ Zegt Jimi. ‘’Ughum.’’ Zegt Chaja, die ook nog met haar eten bezig is. ‘’Ja, jij moet gewoon door eten.’’ Grapt Fairytail. ‘’Ik zit vol.’’ Kreunt Bluebell, terwijl ze zich laat zakken. ‘’Vind je het gek na, ander halve Pizza.’’ Zegt Enya hoofdschuddend. Bluebell steekt haar tong, uit. En vist een lolly uit haar zak. Die ze in haar mond stopt. Ruby kijkt haar met ogen zo groot, als Bluebell haar oorbellen, aan. (Ja,, die zijn groot ><) ‘’Tss, dellen we niet mee uit.’’ Zegt Fairytail. ‘’Laatste. Maar, je mag hem wel hoor.’’ Bluebell geeft haar lolly, aan Fairytail, die hem rustig in haar mond stopt. Nu houd Ruby het niet meer. ‘’IEWW..’’ Gilt ze, terwijl ze ranzig, naar Fairytail kijk.

Reageer (4)

  • IDGAF

    let me know ;D
    als de volgende er is aub ik ben de grootste fan!

    1 decennium geleden
  • IDGAF

    GoGoGo <3

    1 decennium geleden
  • Superhero

    OMG x'D*plat*
    bluebell YOur a GENIUS..
    En like ,,twins mogen dan van elkaar ><(A)

    1 decennium geleden
  • Imladris

    hahaha...geweldig!!!!!!
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen