Enya aan de telefoon.

"Wat heb jij nu weer in??" Vraagt Enya geprikkeld. "Dat is vies." Antwoord Ruby uit de hoogte. "Je werkt echt op min zenuwen weet je dat??" "Op de mijne ook." Kwaad stormen Enya en Hande de trap op. 'Wat doe ik nu weer verkeerd? Ik zeg gewoon wat ik denk. "Zo Enya is pist." Deelt Fairytail gezellig mee. Ze knikken. Armin staat op en loopt ook de trap op. "Hij is naar zijn liefje." Gniffelt Fairytail tegen Bluebell. Ze beginnen allebei te lachen. "Eigenlijk zijn ze wel een mooi koppel,he." Stelt Annick eerder vast dan dat ze vraagt. Terug knikken ze allemaal. "Wie wil nu met zo een temperament samen zijn??" Flapt Ruby eruit. Blijkbaar was dat de druppel want iedereen loopt de eetkamer uit. Alleen Jeff blijft bij Ruby staan. Hij legt een hand op haar schouder. "Beledig nooit iemand van de groep als je nog niet bij de groep hoort want dan zal je wellicht nooit bij de groep horen." Vertelt hij haar en daarna loopt hij ook de kamer uit. Ruby slikt en begint daarna hartverscheurend te huilen. 'Ik ben toch zo een stom kind.'

Reageer (5)

  • xjustxmyself

    prachtig!!

    xXx

    1 decennium geleden
  • Imladris

    na zeg...ik ben geen stom kind(huil)
    ikke schrijf deel 10!!!!
    xxx

    1 decennium geleden
  • xBAMBISEX

    GneGne, meesterlijk!!
    en Fairy,, wel betje opschieten dan :]

    1 decennium geleden
  • IDGAF

    genialer!
    ik schrijf niet het volgende deel ^^
    Xx

    1 decennium geleden
  • Superhero

    GENIAAL <33
    ik schrijf het volgende deel wel ^^
    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen