OMdat Fairytale in tha house is.
EN ik weet ,,lang w8ten blahblahblah ,,SOrry(flower)

‘Ty ,geef dat hier!’ gilt Jimi terwijl hij een poging doet om zijn petje weer van Fairytale af te pakken. ‘Eerst lief vragen’ grinnikt ze. Jimi zucht ‘Lief irritant kind , geef mijn PETJE TERUG!!’ gilt Jimi. ‘Noem je dat lief? Vind je het gek dat ze je hier hebben geplaatst’ grijnst ze. De rest zit verveeld op de bank naar de 2 te staren. ‘Ty ,geef hem dat ding gewoon’ mompelt BlueBell geïrriteerd terwijl ze zich op Wilson laat vallen. ‘Eey , jij moet aan mij kant staan’ roept Fairytale verbaast. Op dat moment Grist Jimi zijn petje uit haar handen. ‘Kut Bob’ mompelt nu ook Fairytale die zich naast Enya op de bank laat vallen.
Dan komt Ruby binnen, ze zegt niks maar loopt meteen door naar een andere bank ,een stukje verder. ‘De bitch is lonely’ grijnst Hande wandoor iedereen in de lach schiet. ‘Laat haar is , zei heeft ook gevoelens’ mompelt Jeff dan. ‘Right ,ze mag die van ons wel kwetsen maar wij moeten haar laten?’ BlueBell gaat weer overeind zitten en kijkt Jeff doordringent aan.
‘Waarom verspillen we eigenlijk nog tijd aan haar,ik bedoel als we haar toch allemaal een bitch vinden ..’ mompelt Fairytale. ‘Case Closed’ zegt Jimi erachteraan die het vreemd genoeg eens is met haar. ‘En nu is het weer saai’ gaapt Annick.
Op dat moment springt Fairytale blij op ‘Laten we doen,durven of de waarheid gaan doen!’ gilt ze hyper. Iedereen kijkt geïriteerd weg ,maar wanneer niemand iets anders voorstelt stemmen ze toe. ‘Doen durven of de waarheid aan Jimi’ begint Max.

Reageer (4)

  • Pinguino

    Hoezo het volgende deel is nog niet beschikbaar?
    Nahjaaa :X
    Snel verder, ^^ !

    1 decennium geleden
  • Imladris

    hij is geweldig!!!!
    *(huil) ikke ben lonely kid*
    ik zal snel deel 10 schrijven...hoop vanavond nog^^
    xxx

    1 decennium geleden
  • xjustxmyself

    dit kan leuk worde x'D
    ddw is altijd cool en funny :P
    && leuk geschreve x'D

    1 decennium geleden
  • xBAMBISEX

    GneGne,, ik doe 11 !!
    Like, ik ben niet goed in vragen verzxinnen, dus dat mag lekker iemand anders doen ;]
    GneGne.. Weet je,, honn hij iis supper sexxi gnegne.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen