49.
Justin Bieber pov.
Het was vrijdagavond en ik bleef vanacht bij Ryan slapen. 'So, ik heb met haar gepraat.' Begon Ryan. 'Vertel!' 'Nou, ze is bang.' 'Waar voor ?' 'Dat jij niet van haar houd, dat je het niet meent, de doodsbedreigingen en dat mensen gaan denken dat ze jou alleen wil voor de aandacht.' 'Oh.' Stamelde ik. 'Maar als het goed is gaat ze er nu toch voor.' 'Echt ?' 'Jup.' En kwam een glimlach op mijn gezicht tevoorschein. 'Weet ze eigenlijk al dat je binnenkort op tour gaat ?' Ik schudde langszaam mijn hoofd. Ik had nog 2 weken de tijd om haar voor me tewinnen anders zou ik de hele tour alleen maar aan haar kunnen denken. 'Misschien kan mam regelen dat jullie meekunnen ?' 'Hoe kan ze het nou goed vinden dat Bianca mee mag als ze haar niet eens goed kent ?' 'Weet ik veel, ze moet gewoon 2weken langs bij mij komen en dan kan mam haar leren kennen.' 'Grapjas, hé morgen is het zaterdag!' 'Nee duh, als het vandaag vrijdag is is het morgen zaterdag. Want na vrijdag komt zaterdag.' 'Ja, ha-ha. Héél leuk. Misschien kan ze morgen bij jou komen zwemmen. Meer dan wel met meer mensen erbij anders valt het zo op.' 'Ja, jij Chaz, Lisa, Bianca en ik.' 'Nee, Chaz, Lisa, Bianca en jij.' 'Hoezo dat ?' 'Omdat Chaz dan de heletijd omgaat met Lisa en dan kan jij omgaan met Bianca sukkel.' 'Wist ik wel!' 'Uhu.' Ik had nog 2weken, zou het lukken om haar voor me tewinnen en ervoor tezorgen dat zei, en de rest mee mogen op tour ?

Reageer (1)

  • IAmCharV

    hahahahahahahaa
    dit hoofdstuk is niet slecht
    maar wel een beetje uuhm...
    grappigleukvooralgrappig (A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen