50.
Vanochtend had ik Chaz, Lisa en Bianca gebelt. Ze zouden vanmiddag rond 2uur komen. Ik was inmiddels al weer thuis. Stiekem hoopte ik dat Bianca eerder kwam dan had ik nog even met haar alleen. Maar ze zal wel met Lisa meekomen. Ik werd uit mijn gedachte gehaalt door de bel. Ik liep naar de deur en opende hem. 'Justin!' Zei Chaz. Ik gaf hem een box en liet hem binnen. Niet veel later ging de bel weer. Weer liep ik naar de deur en opende hem. 'Hee.' Zeiden Bianca en Lisa tegelijk. Lisa knuffelde me eerst en daarna Bianca. Ik liet hun binnen en leidde hun naar de woonkamer waar we met zn 3e op de bank gingen zitten langs Chaz. We kletste even keken tv. Even later kwam mijn moeder binnen. 'Justin ik ben thuis!' Schreeuwde ze. Niet veel later liep ze de kamer in. 'Oh hoi Chaz e-.' 'Dat is Lisa.' Zei ik terweil ik naar Lisa wees. 'En dat is Bianca.' Zei ik terweil ik naar Bianca wees. 'Lisa is het vriendinnetje van Chaz.' 'En Bianca het vriendinnetje van Justin.' Maakte Chaz nonchalant mijn zin af. 'Niet.' 'Nog niet.' Mijn moeder schoot in de lach. 'Ik weet al genoeg.' Wist ze giegelend uittebrengen. 'Ik ben trouwen Pattie.' Zei ze terweil ze Lisa en Bianca een hand gaf, waarna ze de keuken in liep. Grr, ik kon Chaz wel wurgen op dit moment.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen