Waar ben je???'' Roep je tegen je telefoon.''Steiger, grasveld, kinderboerderij.'' Je denkt er over na en dan bedenk je dat ze op het grasveld vlakbij de steiger en de kinderboerderij. Je rent naar de fietsenmaker naast het hotel en leent een fiets. Je racet naar het grasveld waar je haar voor het eerst gezien had. Je ziet niks dus je fietst even een rondje. Dan komt Watje luid blaffend op je af rennen. Je gooit je fiets neer en kalmeert Watje:''Waar is je baas dan jongen??? Waar is ze??? Is er iets met haar gebeurt???'' Watje kijkt je aan alsof hij begrijpt wat je zegt en blaft één keer dan rent ie weg. Hij stopt even om t te kijken of je hem volgt. Je rent hem achterna. Jullie komen bij een stuk grasveld dat achter een paar bosjes ligt. Je ziet iemand op de grond liggen met iets in zijn of haar rug. Als je dichterbij komt besef je dat het *naam* is en dat er een mes uit haar rug steekt! Je rent naar haar toe en zegt:''*Naam* hoor je me??? Hoor je me???'' Ze geeft geen antwoord en je belt snel de ambulance.....................


Willen jullie berichtjes achterlaten???

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • JoyceMonster

    DIE MAN MOET EN ZAL GEKILD WORDEN
    (je quizzen zijn verslavend)

    1 decennium geleden
  • SuperNova

    aahhhh:D dat was lief.. alleen het laatste zinnetje niet:P

    1 decennium geleden
  • SDxSDYG

    WEITER BITTE!!!(verder asjeblieft)

    1 decennium geleden
  • xbillxlover

    ik ook verslaafd :X:|:O:(:((H)(H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • HoshiNozomi

    van waar ebt gij die tekening tog?? die zijn zooo mooi!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen