Hiiii peepz,
dit verhaal gaat over Ana en Mia Nervosa het zijn 2 personen een tweeling, zusjes dus.
DEZE PERSONEN KUNNEN ECHT BESTAAN VOOR MENSEN!
Niet voor iedereen dus, ik wil laten zien hoe deze 2 ziektens of mensen je kunnen kwellen tot zelfs de dood in.
En omdat een quiz zonder beroemde mensen maar saai zou zijn laat ik hun bezig houden met bv. Bill Kaulitz.
Want jongens kunnen ook verslaafd worden aan deze 2 individuen.
Ana en Mia bestaan niet alleen ze hebben ook nog vriendjes die hun helpen hun prooi te kwellen.
Ik herhaal DEZE PERSONEN KUNNEN JE LEVEN ECHT GAAN VERPESTEN ZE KUNNEN JE DE DOOD IN JAGEN JE HELEMAAL VERANDEREN!
Dit is geen komische quiz/verhaalt dit gaat over de kant van hun verhaal
ALLES IS DUS FICTIE!
Ik vind dat (de meeste) sterren helemaal niet anorextic of boulemic zijn maar dit is dus gewoon een verhaaltje!

Miss. A. Nervosa and Miss. M. Nervosa
"Hey ik ben Ana en dit is Mia mijn tweelingszusje"

"Jij kan ons niet zien hoor, maar veel mensen kunnen het wel."

"Je weet wel zo'n gevoelige meisjes, en we hebben ook al jongens gehad ja hoor!"

"En jij? Jij bent één van hun, je ziet me NOG niet, maar je hoort me wel."

"Misschien kies je niet voor m'n zusje? Nee kies voor mij? Je mag nog eten schepsel! Maar daarna hang je over de wc! Tot je gal en bloed uitspuwd!"

"Jij wordt geaccepteerd! Jij wordt dun! Je wordt PERFECT!": zeggen ze samen.

"Ja ja, we doen dit dagelijks liefje, dit is namelijk ons werk... We helpen lelijke dikke dommen mensen zoals JIJ op weg naar perfectie!"

"Oh je wilt gewoon kijken hoe we werken? Nou Mia klinkt leuk he?"

"Wel Ana ik denk dat we een uitdaging hebben? Jij ding, daar, ja jij, weetje, je bent niet mooi..."

"Je zou beter dun zijn net als ons."

Ik zie ze nu, recht voor me, twee dunne gestalten, ik laat het al zo ver komen?

Nee, het mag niet, ze zien er niet mooi uit! ze zijn zelfs lelijk!

Je ziet al hun botten... Het is niet zo lelijk, toch?

God! Nee! Stop!

"Oh je ziet ons al? hahaha! Slappeling!"

Het meisje dat er nog niet zo skletterig uit ziet lacht, ze ziet er nog goed uit, oké ze is lijkbleek... ze heeft wallen onder haar ogen, ze ziet er ziek uit maar niet zoals het andere meisje.

"Waarom kijk je zo naar mijn zus!? Ben je jaloers? Ja je bent jaloers op onze schoonheid!"

Nu kijk ik naar haar ze noemt Ana...

Ana Nervosa afkorting van anorexia, ze is eigelijk prachtig, haar doffe ogen stralen toch iets uit, succes, roem, geluk...

Haar dunne tandenstoker arm rond haar uitstekende heup.

"Ana, mia, help me?"

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen