Om het gelijk al moeilijk te maken is dit Robert pov
Ps het is niet Robert pattinson maar een vriend van Lieke's broer Rick
Veel lees plezier

Langzaam fietste ik hun gigantische dam op. Ik zag al geen auto staan maar toch klopte ik aan. Ik hoopte dat alleen Lieke thuis was maar die kans was klein. Na een tijdje wou ik weg lopen toen ik opeens luid gezang uit het tuinhuis hoorde. Ik begon te lachen toen ik Lieke zag dansen met de dweil. Vrolijk grinnikend liep ik over het tuinpad naar het kleine huisje toe. Het was een gezelig huisje waar ik vaak met Lieke's broer en vrienden zat. Haar broer was wel oke maar niet echt m'n vriend. Ik ging eigenlijk veel met hem om in de hoop om in contact te komen met Lieke. Net zoals de meeste van zijn vrienden. Het was best een rot streek tegenover die jongen. Ik bedoel hij kan best aardig zijn maar het ging mij echt om Lieke. Ik ging het huisje binnen en begon te klappen. 'Mooi gezongen' zei ik vol overtuiging.
'Dank je' zei ze met een grijns op haar gezicht.
'Ik meen het. Je moet eens mee doen met popstars of zo'
' ja daag' zegt ze 'ik bedoel ik kan wel wat, maar zingen? No way dude'
Ik lachte. Daar hoefde ik niet meer over te beginnen, dat zou onbegonnen werk zijn. Niemand heeft haar ooit over kunnen halen om iets te doen wat ze niet wou. .
'Wat kom je eigenlijk doen? 'vroeg ze terwijl ze verder zong.
'Ik wou vragen of Rick er was' loog ik 'maar toen ik jou zag dacht ik ik loop even binnen bij Lieke.' Ik lachte breed.
'Ik bel Rick wel ff.'
Net op het moment dat ze het zei werd er gebeld.
'Hallo?' vroeg ze.
Er werd gepraat aan de andere kant van de lijn ze begon te lachen en zei toen
'Sorry maar ik heb al gezelschap van Robert.'
Ik begon te grijnzen. Opeens bedacht ik me dat het met met haar vriendje Patrick. Misschien had ik nu wel een kans. Alhoewel zelfs als Lieke iets begint met mij dan zal het niet lang zijn. Ze heeft nog nooit een lange relatie gehad, laat staan dat het er nog maar drie waren.
'Haha nee sorry ik moet hier nog wat doen ik sms je wel als ik wel kan. Wat is je nummer.' vroeg ze en ze haalde haar mobiel tevoorschijn. 'oke ik heb het. Nou ik sms je dan doei.'
'Wie was dat?' vroeg ik nieuwsgierig.
'Haha jij bent ook altijd nieuwsgierig hè?' zei ze lachend.
Oke daar had ze misschien een punt, maar geef me is ongelijk, als je zo'n pracht meid ziet laat je die niet lopen.
'Maar ik bel Rick wel ff'
Nadat ze dat had gedaan zegt ze
'Rick is nog wel even weg dus wacht hier maar even ik toch zo klaar.'
Laat mij daar nou net geen problemen mee hebben.

Reageer (1)

  • Unbroken13

    hahah geniaaaal XD
    en Patrick Buijs ^^
    haha nee grapje XD
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen