Foto bij Chapter 11

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • grAvItyy

    superleuk verhaal(H)

    1 decennium geleden
  • grAvItyy

    spannend, snel verder:):)

    1 decennium geleden
  • SuperrCarrot

    ik hou ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO veel van dit verhaal!!!!!
    het is egt zooooo ontzettend geweldig, en orgineel en mooi, en spannend (en soms heel frustrerend omdat ze nog steeds niet aan elkaar verteld hebben wat ze voor elkaar voelen :S)
    maar in elk geval, omdat dit zo'n GE WEL DIG verhaal is, MOET je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg snel verder gaan want ik ben egt zo verslaafd als de pest :S
    ik weet trouwens niet of het gaat lukken om 15 reacties te krijgen :S
    ik ging mensen ook proberen zover te krijgen reacties te plaatsen door te gaan deigen met 'ik ga pas verder na ... reacties' maar toen er na ik weet niet hoelang nog steeds niet zoveel eacties waren en alle abo's het al hadden gelezen, ben ik maar gewoon zo verder gegaan.
    maar ik kreeg net ineens een great idea!!!!
    ik ga een link naar dit verhaal in het nieuwe hoofdstuk van mijn verhal zetten, en dan al mijn lezertjes SMEKEN om je verhaal te gaan lezen (maar daar zitten dus ook een heleboel 'geen reactie plaatsers' bij)
    zo, halfuur bezig geweest met deze reactie, nu snel een nieuw deel please!!!!

    xxx
    ps. klein foutje:
    het is bella die mij riep om HULP
    niet om ´help´

    1 decennium geleden
  • SuperrCarrot

    YAH
    nieuw deel (dance)(dance)(dance)(dance)(dance)
    dat ga ik nu ff lezen!!
    ik ben egt always superblij als er een berichtje in mijn postvak staat waarin staat dat je weer een nieuw deel hebt geplaats!!!
    LUF YOUR STORY!!!

    xxx

    1 decennium geleden
  • Faith177

    Ik vind je verhaal zooooo leukk!!:D Echt heel erg tof(Y)
    Omdat het wel over Edward en Bella gaat, maar toch helemaal andere setting en plaats enzoo!!!
    Superleuk, en khoop dat je snel verder gaat!!!
    (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen