51.
* een week later *
Justin Bieber pov.
Het was nu vrijdagavond. Ongeveer een week later dus. Ik had zowat elke dag van de week met Bianca afgesproken. Behalve vandaag, vandaag kon ze niet. Haar ouders zouden voor 3 dagen weer thuis komen van hun reis. Daarna zouden ze weer vertrekken en was ze weer alleen. Het zou dan ook geen probleem zijn als ze mee op tour ging. Alleen mijn moeder, dat was het probleem. Ook al had ik het nog niet gevraagt. Ze merkte volgensmij wel dat er iets was, want deze week was ik alleen nog maar bij haar geweest en zij hier. Mn moeder, Pattie liep mijn kamer binnen. 'Justin, ik wel met je praten.' 'Waarover ?' 'Tour.' Waarom zou ze met me willen praten over mijn tour ? 'Nou, begin maar.' 'Nou, ik zat tedenken en ik bedacht me dat het wel gezellig voor jou zou zijn als je vrienden mee op tour gingen. Dus ik heb scooter gebelt en wat dingen geregelt en overlegt.' 'Dat is geweldig!' Schreeuwde ik nu half. 'Maar..' Ging Pattie verder. 'Op een voor waarde.' 'En dat is ?' 'Als ze je afleiden moeten ze terug.' 'Deal!' Zei ik terweil ik Pattie een knuffel gaf. Pattie knikte, stond op en liep naar mijn kamerdeur. Ze bedacht zich opeens en draaide zich toen om. 'Oh trouwens, neem dat meisje ook maar mee op tour, Bianca hete ze toch ?' Zei ze met een knipoog.

Reageer (1)

  • Zomerr

    hahaha .. :P mama's ze weten altyd allezz

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen