Ik liep net het hekje van mijn voortuin uit toen de schoolbus langs zoefde, de enige school die een schoolbus had rijden was EBH omdat kinderen van het hele eiland er heen kwamen en wij Berry-islanders hebben geen fietsen dus anders moeten we met de auto en als je daar nog niet in mag rijden moet je lopend en van hier naar het andere eind van het eiland lopen kost je 2 uur.
Ik schrok op uit mijn gedachtes en sloot achteraan in de rij bij de bushalte op de hoek van de straat.
Achter me hoorde ik de zee, het hele eiland was het hele jaar verlicht en warm door de zon (behalve in de nacht dan dan vriest het hier) sneeuw kent alleen de westkust van het eiland.
Daar is het kouder.
Ik stapte de bus in en ging ergens in het midden zitten het ritje duurde maar 10 minuutjes en toen stapte ik uit, EBH, aan de zee, he twas een prachtig licht gebouw om een binnentuin gebouwd.
Ik ging door een van de grote poorten naar binnen.
De school was erg groot van binnen.
Ik kwam op de binnentuin uit en keek daar een beetje stom voor me uit waar moest ik zijn ?
Een meisje op me af, ze zag er duidelijk ouder uit.
'Hoi ik ben Samantha' zei ze 'Ben je een nieuweling?'
Ik knikte, ze maakte een gebaar met haar hand en ik liep met haar mee de binnenplaats over een klein gebouwtje in.
'Welke klas?' vroeg ze.
'1bb' zei ik.
'En hoe heet je eigenlijk?'vroeg Samantha die bij een deur bleef staan waar 1bb opstond.
'Rae' zei ik.
Ik keek langs Samantha en ik zag een klein schermpje naast de deur hangen.
Samantha drukte op Leerling en daarna op Rae, 'Ga maar' zei ze.
En ze zette een stap op zij.
Ik keek de deur ging open.
en ik stapte naar binnen, het was een lichte kamer.
'Welkom' zei een lange man in een net wit pak.
'Ik ben je mentor Claudes Rin' zei hij.
Er zaten al wat meisjes op de banken.
'Dit zijn, Claire, Ciara, Faith, Hope & Mei-lan' we wachten nog even op de rest.

Reageer (4)

  • nakito

    leuk! Snel verder :D

    1 decennium geleden
  • Lovelydemon

    Plies.... VERDERRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ( of ik word boos :P)

    1 decennium geleden
  • Yoda

    Ik vind het leuk :Y)

    1 decennium geleden
  • Taehyung

    Wat leuk dat je zoveel stukjes schrijft! Snel verder alsjeblieft (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen