52.
* zaterdag middag *
Ik pakte mijn iphone van de kast en toetste Chaz' nummer in. Ik drukte op het groende hoorntje en wachtte tot Chaz opnam. 'Hee Justin.' 'Chaz! Ik heb geweldig nieuws!' 'Wow, doe rustig. Nou vertel.' 'Gister kwam mam met me praten over de tour en ze zei dat ze het wel gezellig voor mij vind als mn vrienden meegaan. Ze heeft met Scooter gebelt en die keurde alles goed op een voorwaarde, dat ze me niet afleiden. Maar dat doen jullie niet dus jullie mogen mee! En ze zei ook nog dat ik Bianca mee moest nemen!' 'Dan had ik toch goed gezegt dat ze bijna jou vriendinnetje was.' 'Nou, ik kon je wel wurgen op dat moment. Maar er is nog een probleem.' 'En dat is ?' 'Ik heb het haar nog niet gevraagt, en haar ouders moeten het ook goedkeuren.' 'Haar ouders zijn toch op reis ?' 'Waren, ze kwamen terug voor 3 dagen en daarna gaan ze weer op reis voor zaken ofso.' 'Waar wacht je dan op ? Vraag het haar!' 'Ja ja.' 'Doe Justin veel succes!' 'Chaz wacht!' Maar het was al telaat, hij had al opgehangen. Bianca bellen danmaar. Ik toetste haar nummer in. Hij ging over en niet veel later nam ze op. 'Met Bianca.' Zei de mooiste stem van de wereld. 'Hee, met Justin. Kan ik zo even naar je toekomen ?' 'Sure.' Antwoorde ze. 'Oke dan kom ik zo naar je toe, bye.' 'Bye.' Hoe ging ik het haar vragen ?

Reageer (3)

  • Kelso

    aaaaaah, wanneer komt het volgende hoofdstukje?

    1 decennium geleden
  • Kelso

    ik vind dit echt een AMAZING story! ;D
    Ik hoop dat je nog veel stories over christian schrijft, want die zijn nog al moeilijk te vinden :$

    1 decennium geleden
  • Zomerr

    hmm.. verlegen:P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen