Foto bij 53.

53~

[Silke]

Ik word 's ochtends wakker in de armen van Bill. Ik herinner me nog enkel het vreselijke nieuws en dat Tom Friedolien naar bed heeft moeten brengen. Het is heel lief van Bill dat hij zijn armen rond me geslagen heeft, maar ik heb daar nu echt even geen zin in. Ik kruip moeilijk van tussen zijn armen en zie dat ik in een topje en shortje ligt. Omdat ik het niet te warm heb, pak ik uit mijn zak een warme pull en doe die aan. Ook doe ik mijn fuchsia roze fluffy pantoffels aan en loop met een pakje sigaretten naar beneden. Er wordt hierbinnen wel gerookt, dat herken ik aan de geur, maar toch ga ik er buiten eentje gaan roken, ik heb zin in frisse lucht. Mijn haar zit in een slordige dot opgestoken en mijn gezicht is make-uploos, maar dat kan mij voor het moment niets schelen. Uit mijn doosje haal ik mijn briket en een sigaret. Wanneer ik die aangestoken heb, neem ik meteen een grote trek. Ik hou de rook een tijdje in mijn mond en wanneer ik die uitblaas, hoor ik van achter mij zeggen: 'Wel wel wel.' ik draai me verschrikt om en zie Bill staan, ook met een sigaret tussen zijn vingers. Hij buigt naar me toe en kust zacht mijn lippen. Ik kus hem voorzichtig terug en vraag dan wat hij hier doet. 'Ik miste je in mijn armen en ik zag je net naar buiten gaan toen ik beneden kwam.' Ik kleur rood en kus hem opnieuw. Hij slaat dan, wanneer onze kus gedaan is, zijn arm rond mijn middel en drukt me dicht tegen hem aan. Ik slaak een zucht en neem nog een trekje van mijn sigaret. Met nog een kusje op mijn wang van Bill, merk ik opeens dat er geflitst wordt in de struikjes. Blijkbaar ben ik niet alleen die het gemerkt heeft want Bill trekt me met hem mee naar binnen. 'Dat zal morgen wel weer in de boekjes staan.'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen