Uiteindelijk was iedereen er.
We hebben geen grote klas, 9 meiden (met mij erbij geteld)
Waar we moesten verzamelen is ons klasseruimte, je kan er huiswerk maken, even slapen of douchen, eten, computeren, tv kijken, naar de radio luisteren, naar buiten kijken etc.
Hier staan ook onze kluisjes, en de kapstok.
En af en toe als er weekend school is (helaas moeten we af en toe in het weekend naar school) of als er in het weekend iets te doen is blijven we ook hier slapen.
We hebben allemaal een plattegrond gekregen van de school (wat is die groot zeg!) en het rooster.
Toen mochten we allemaal de klasseruimte verlaten en naar het eerste lokaal gaan, en ja we moesten naar talen (Nederlands en Engels in een).
Ik kwam als laatst bij het lokaal aan,
Dus ik kon kiezen, of naast Myabel gaan zitten voor de neus van de lerares of naast Avali achterin gaan zitten.
Ik koos voor het laatste en ging naast Avali zitten.
'Goed, welkom bij de eerste les Talen. Ik ben jullie lerares voor de rest van het jaar ik ben Lesli Engels. Open jullie boeken op bladzijde 2 dan gaan we beginnen'

Reageer (2)

  • nakito

    snel verder (Y)

    1 decennium geleden
  • Lovelydemon

    VERDERRRRRR!!!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen