Dat is ze...The Angel of my Music. Dan klinkt er zomaar uit het niets een melodie. Zodra ze dat hoort pakt ze mijn hand en brengt ze me terug naar mijn bed. Voorzichtig drukt ze nog een tedere kus op mijn lippen en legt iets op mijn kaptafel. Snel loopt ze weer richting de spiegel. "Wacht!" zeg ik snel. Ze draait zich langzaam om. "Wie ben jij?" "Later...misschien" zegt je met haar prachtige stem. Dan sluit ik mijn ogen en val weer in slaap....

HET IS EEN DROOM!!! Of toch.....
"Eeeey, slaapkop opstaan." hoor ik de stem van Tom. Langzaam open ik mijn ogen. Ik weet nog net een kussen te onwijken en stap uit me bed. "Zo een beetje kunnen slapen? Je ziet er niet echt uitgerust uit weetje." zegt Tom lachend. "Mwa, dat slapen ging wel. Maar ik had een beetje een vreemde droom." zeg ik weer wat vrolijker. "Nou oké maar ga je je aankleden? We gaan zo ontbijten." en Tom loopt weg. Snel pak ik wat kleren uit een van de koffers die gister hier naartoe zijn gebracht. We hebben ook aardig wat nodig want we blijven hier wel een maand. Klinkt lang hè. Maar ja het is een soort tour maar dan op een plaats. Bij elkaar moeten we iets van 20 optredes gaan geven. En de rest van de tijd zullen we dan wel gaan repteren. Dus vervelen gaan we in iedergeval niet. Ik trek de kleren aan en loop naar de kaptafel waar me makeup al staat uitgestaalt. Best handig eigenlijk die mensen die dat allemaal voor je doen. Ik laat me ogen over de keurig uitgestaalde spullen glijden. Oogpotlood bij oogpotlood, en maskara bij maskara en dan ook nog eens allemaal op kleur, Jeetje bij mij thuis is hetn iet eens zo netjes. Dan zie ik iets liggen. Het is een roos. En rode roos met een zwart lindje ver om heen. Ook hangt er nog een briefje aan. 'Voor de jongen met de stem van goud. Van zijn Angel of music.' Mijn hart staat stil. Nee dit kan toch niet. Als hier echt staat wat hier staat dan...Dan was gister geen droom. Ik loop naar de groote spiegel. En leg voorzichtig mijn hand erop. Maar het is gewoon een spiegel...

Ik schut mijn hoofd Bill doe normaal. Gister was gewoon een droom. Blijf helder denken anders word je nog gek deze maand. Maar die roos dan?! flitst er door je hoofd. Die heeft iemand van het personeel daar waarschijnlijk neergelegt. Een fan zal dat wel gevraagt hebben. En dat van the angel of music zal wel uit een liedje komen of zo. Snel doe ik me makeup en haren nog even en loop dan naar de eetzaal. Net als alles hier is hij weer zo prachtig en enorm. Aan het plafon gingen glinsterende kirstalle kroonluchters. En op het plafon ware sierlijke patroontjes gehouden. En aan de zijkant staat een tafel. Aan de tafel zaten Tom, George en Gustav. George en Gustav waren waarschijnlijk s'ochtends gekomen. "Eeey goeiemorgen!" zeg ik vrolijk. "Eeey Bill lekker geslapen?" vraagt George lachend. "Ja, hoezo?" vraag ik langzaam. "Het is al 11.00 uur man!" zegt Gustav lachend. "11.00 uur!!! Dan heb ik 12 uur lang geslapen." zeg ik verbaast. "Je zal wel moe zijn geweest gister." zegt Tom grijnzend. "Ja dat zal dan wel hè." zeg ik en ik kan het zelf nouwelijks geloven. Ik heb nooit zoveel slaap nodig. Ik ga bij te jongens aan tafel zitten. En pakte een broodje dat op de tafel stond. "Wel lekker luxe hè. Dat alles zo voor je word gedaan hier." zegt George vrolijk. "Ja, bij mij hebben ze al mijn petten al uitgestaalt. En ze hangen zelfs op kleur." zegt Tom grijnzend. "Ja, bij mij me makeup ook al." zegt ik lachend. "Maare Bill. Is er een groupie gister bij jou binnen weten te komen ofzo?" vraagt Tom met een grote grijns op zijn gezicht. "Nee hoeso?" vraag ik zo nonchialant mogelijk en ik neem een slok van me melk. "Ik hoorde een stem van een meisje gister. En de stem kwam uit jou kamer." zegt Tom gladjes. Ik verslik me. En ik proest uit: "Een vrouwen stem!?" "Er was dus wel een groupie!" zegt Tom lachend. "Waardaar dat je laat pas je bed uitkwam jho. Ze heeft je vannachtn og bezig gehouden. Stuur haar de volgende keer maar naar mij door." zegt Tom nog steeds met die grijns op z'n gezicht. "Er was echt geen groupie! Dat van die stem zul je wel verbeeld hebben." zeg ik snel. "Uhu tuurlijk. Maar eet evne door we moeten nog kleren uitzoeken en zo voor vanavond." zegt Tom gladjes. "Zullen we is de kleur paars nemen!" stelt Gustav voor. "Is goed." zegt Tom. "Ik vraag me af weer hier onze kleren enzo doet." "Ja inderdaad. Rechel en April zijn op vakantie dus wie zal ze gaan vervangen?" denk ik hardop. "Daar zal het theater dan wel voor zorgen hè." zegt Gustav.

////////
////////////

Reageer (16)

  • DruifJ

    Whahah teveel Phantom of the opera gekeken?:P whha maak niet uit hoor is egt een mooie muziekfilm 1 van me favo films:D

    1 decennium geleden
  • youfuckface

    Echt SUPERRRR! x

    1 decennium geleden
  • cherytree

    weiterr bitte (H)

    xxx mich

    luff jou

    1 decennium geleden
  • ChupaChupsXD

    leuk he las je een hoofdroll speler zogt ,,mijn naam in Lii..Sah nene gwn lisa x

    1 decennium geleden
  • Vervain

    Het is een leuk verhaaal! ook verslavend <33
    Maar het is Georg en niet George sorry.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen