Gelijk staat haar gezicht strak. "Legende?" vraagt ze kortaf. "Ja die van dat meisje...spook achtig van het theater." "Aha, heb je iets gezien?" vraagt ze voorzichtig. "Nou ja twee keer. En ik heb gisteravond over haar gedroomt." zeg ik zonder er bij na te denken. Het Veerle's gezicht betrekt. "Uhm, ik...ik moet ergens heen. Kunnen jij en de jongens het veder zelf af, denk je?" " Ja hoor." zeg ik verbaast. En nog voor ik ben uitgepraat is Veerle de kamer al uit gevlogen. Wat vreemd dat ze zomaar weg moest denk ik....

Veerle........
Ik blijf haar nog even verbijstert nastaren. Zou ik iets verkeerts gezegt hebben? Nouja ik heb mijn kleren al. Misschien kan ik de andere beter gaan vertellen dat ze zelf hun kleren kunnen gaan uitzoeken. En dat Veerle ploseling ergens heen moest ofzo. Als ik weer terug loop naar de eetzaal zitten de adnere een beetje te praten. "He is Veerle met jou klaar? Dan ga ik nu hoor!" zegt Tom grijnzend. "Nee, sorry. Veerle moest opeens ergens heen. Dus...." "Tom, je zal toch echt op je beurt moeten wachten. Eerst mogen Gustav en Georg." hoor ik dan een stem achter me. Ik draai me om en ja hoor daar staat Veerle weer. Nog voor ik iets kan zeggen verdwijnt ze weer door de deur. "Nou, ik zullen we maar gaan hè." zegt Gustav lachend. Als ze de kamer uit zijn begin ik tegen Tom te praten: "Weetje er is iets vreemds aan Veerle." zeg ik voorzichtig. "Ja, wat een chick hè." zegt Tom zuchtent. "Nee, ik bedoel, gewoon echt raar. Net toen ik over die legende begon.Ineens moest ze weg." "Ach, je stelt je aan man. Ze houd gewoon niet van die onzin van dat spook." zegt Tom. "Het zal wel." zeg ik nadenkend. "En toch vind ik het vreemd." " Weet je wat ik vreemd vind? Dat ze me gewoon echtn iet ziet staan. Ik bedoel halo...er zijn zat meiden die met haar willen ruilen hoor!" zegt Tom geïrriteerd. "En als er zoveel meiden zijn. Waarom wil je haar dan?" vraag ik lachend. "Ik weet niet. Iets in me vind haar echt onweerstaanbaar. Misschien juist wel omdat ze me niet wil." zegt hij zuchtend. "Ja misschien. Maar toch vind ik het vreemd van die legende..." "Hou nou eens op over dat spook gedoe. Je was gister gewoon moe dan ga je dingen zien. En Veerle die houd daar gewoon niet zo van. Boeie ik vind ook dat je er over moet ophouden. Sinds we hier zijn heb je het daar alleen nog maar over. Geniet is een beetje." zegt Tom nijdig. "Je zal ook wel gelijk hebben..." zeg ik. Dan komt Veerle weer binnen. "Nu ben ik..." zegt Tom vrolijk en springt op van zijn stoel. "Als je niet te veel kwijlt wel ja." zegt Veerle lachend... "Waar zijn Georg en Gustav?" vraag ik aan Veerle. "Die zijn nog even gaan inspelen voor vanavond." zegt ze vrolijk. "Owke, ik denk dat ik dan nog een beetje ga slapen." "Slapen? Man je heeft gisteravond al ik weet niet hoelang geslapen. Wat heb jij? Normaal heb jij aan 5 uurtjes meer dan genoeg" zegt Tom hoofdschudend. "Kom je nog." zegt Veerle die al in de deuropening staat. "Ik kom." zegt Tom die als een hondje acher haar aan loopt. Best grappig om dat is anders om te zien. Ik loop naar mijn kamer en laat me languit achterover vallen. Net als ik een beetje in slaap kom hoor ik iets....

Ps. Moet Veerle eigenlijk iets krijgen met Tom???
Zet ff in je reatie!!

W.V.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,

Reageer (10)

  • joytjuh

    ja tom en veerle moete iet kryge maar ni direct vin ék
    wil eerst horé hoe hy dage aan een stuk agtér aar loopt lik een schootho¨ndj *LOL*

    ok tata(K)(H)(flower)

    1 decennium geleden
  • Chasassyeon

    -->>Verdertjezz!!-->>:D :D

    1 decennium geleden
  • PureYoukai

    VERDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    en het lijkt me een leuk stelletje en angell heeft gelijk Tom moet wel moeite doen:P
    KUZZIEZ!!!(K)

    1 decennium geleden
  • buttercupx

    egt suppáá goe:P:D:)
    snel volgende(Y)
    ja en idd niet te snel hea

    xx

    1 decennium geleden
  • doodskopj

    Oja vergeten neer te zetten: Snel VERDER!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen