"Ik zou Veerle nu gewoon even met rust laten. Zodat ze even kan afkoelen. En haar gewoon een keer voor een romantische avondje uitnodigen." zeg ik lachend om Tom's radeloosheid. "Weet je Tom ik zou bijna denken dat je verliefd bent!" zegt Gustav lachend. "Nou weetje misschien...heel misschien denkt ik dat ze wel eens mijn ware zou kunnen zijn." zegt Tom peinzend. "Ware? Ik dacht dat je dat zo'n onzin vond." zeg ik lachend. "Ach een mens kan van mening veranderen." zegt Tom terwijl hij dromerig voor zich uitkijkt...

PROOI!?!
"Maar wat zullen we is gaan eten? Het is al 18.00!" zegt Gustav dan opeens. "Ja, zullen we een pizza bestelen?" stelt Georg voor. "Ja!" stemmen we allemaal in. "Goed, vier maratita dan maar?" zeg ik lachend. Ik pak mijn mobiel en bestel 4 pizza's. Na een kwartietje word de pizza bezorgt en eten we hem samen op. Het verder nog een gezelige avond en om 2.00 uur gaan we slapen. Ik gruip snel mijn bedje in en val weer in slaap. Die avond slaap ik eindelijk rustig. Geen dromen of iets gewoon.

Er schijnt een zonnestraal op mijn gezicht. En langzaam open ik mijn ogen. Ik kijk naar de klok, het is 7.00. Oké nu begrijp ik er helemaal niks meer van. Ik ben gisteravond zelfs nog later dan normaal naar bed gegaan en nu ben ik wel weer om 7.00 wakker! Er klopt iets niet. Word ik dan alleen vroeg wakker als ik niet droom? Nouja weer een weetje en ik schrijf het in me schrift:

- Word laat wakker als ik gedroomt heb.

Maar zodra ik het lees streep ik het weer door. Wat heeft dat nou te maken met Settela denk ik hoofdschuddend. Ik doe het boekje weer dicht en trek me kleren aan. Rustig loop ik richting de eetzaal. Daar is zo te horen nog niemand. Of toch...Tom. "Man wat ben jij stil!" zeg ik als ik binnen kom. "Ja ik ben wat dingetjes aan het plannen." zegt Tom met zijn hoofd over wat boeken, tijdschriften en een aantekingen schriftje. "Laat me raden. Ik ben bezig om de perfecte avond voor Veerle te plannen!" zeg ik lachend. "Ja eigenlijk wel. Ik moet en zal haar mijn meisje maken. Dat moet gewoon. Wist je trouwens dat meisje van rozen, kaarsen en al die zooi houden?" "Ja dat weet ik ja. Dat weet toch iedereen!" zeg ik lachend. "Fijn dat mij dat ook even vertelt word!" zegt Tom nep boos. "Heb jij nog nooit zoiets moeten plannen voor een meisje?" vraag ik ongelovig. "Nee helemaal niet. Het einige wat ik meestal moet doen ik ze aankijken of iets tegen ze zeggen. En dan willen ze meestal gelijk al wel." zegt Tom zuchtend. "Ja, dit is niet echt jou gemiddelde prooi." zeg ik lachend. "PROOI!?! Dus zo zie je mij." hoor ik een stem vooruit de deuropening. Geschrokken draai ik me om. Daar staat Veerle, ze kijkt niet eens kwaad. Nee het is eerder gevaarlijk. Alsof ze ieder moment Tom iets aan kan doen. Er is één ding erger dan kwade mensen. Mensen die kwaad zijn en kalm blijven. "Tom weet je. Ik wou eigenlijk zeggen dat het me spijte dat ik je gister had geslagen. Maar weetje waar ik spijt van heb? Dat ik ooit gedacht heb dat jij meer was dan een arogant playertje!" ze keek hem nog een keer aan met die ijzige bilk en ze liep de zaal weer uit. "Veerle!" roept Tom nog hulpeloos. "Ga er achter aan dan!" zeg ik tegen Tom. Tom rent zo hard hij kan de zaal uit achter Veerle aan...

ps. Plaatje zo kijkt veerle

Pps. Zet please een reatie

................
.............

Reageer (3)

  • ChupaChupsXD

    uhmµ.. da meisje kijkt meer verijdelijk die lach moest er ng af dn ws t goe gwst ;) k heb tog ok op alls komentaar eh

    1 decennium geleden
  • joytjuh

    kga vlùg verdér
    toedeloe
    XXX(K)

    1 decennium geleden
  • ShadowNight

    ze is mooi:P:D ms voor jongens dan:P snel verder:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen