HeeeeeeeeeJ
Heb er vier lezers bij :D

Kjaartje (H)
SillyBillySB (H)
sChickaxxx (H)
BlackVampire (H)
&
XKizz (H)

Thank jullie (K)

Ich bin nicht mehr ich...
In mijn handen hou ik mijn grootste nachtmerrie vast. Het is foto van Tom... Zoenend met één of andere meid. Zo te zien nog Japans ook! De tranen springen in mijn ogen.

Heeft hij sireus zo snel al vervangen?
Was het dan toch niet bijzondere band als ik dacht?
Tom had me gewoon gebruikt. En nu hij me kwijt is licht. Hij nog geen dag later al weer met een omdat-ik-geen-leven-heb-sletje in bed!

Mijn hart volet als een groot gat. wat eerst nog pijn deed is nu verdwenen. Waar ik eerst om huilde is nu leeg.

Als Tom me zo makkelijk vervangt is het misschien maar beter dat ik ga trouwen. Het is dan misschien niet de man van mijn dromen maar Tom was de laatste die ik daar nog een kans voor gaf. De persoon die mijn ouders hebben gekozen zal mij teminste niet verradden. Al hoe wel... geen enkele man is meer te vertrouwen. NIEMAND!

Ik kijk nog een keer naar de maan. Op een of nadere vreemde manier hangt er nu een rode gloed om heen. En eigenlijk weet ik wle waarom. Het is het bloed. Bloed vergoten, hoop gedood en liefde gestorven. Zo voel ik me. Het is voorbij... aan mijn leven van vrijheid en eigen wil sinds nu officieel een einde gekomen.

Ik ben niet meer ik...

Kijk hier eens:
http://nl.youtube.com/watch?v=9eUWoBjiL7s

Reageer (1)

  • BlackVampire

    meerrrrr:D:D:D:D se sijn soo verslaffendXD
    xx denise

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen