Foto bij Five

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (17)

  • MadeOfSilver

    Super verhaal!
    En ik vind lange hoofdstukken helemaal niet erg!!

    1 decennium geleden
  • xSandra

    Echt super ik wou dat ik haar was *kwijlt over toetsenbord* Grr ik moet nu stoppen met mijn reactie iemand buzzt me de heletijd en ben te lui om een iets tegen hem te zeggen haha, Heel snel verder je schrijft echt heeeel mooi (flower)

    1 decennium geleden
  • MissCherie

    Ik was nog vergeten te zeggen:
    Ik kom ook uit de tijd voor kudo's en nu ik het zo'n beetje door heb vind ik het echt spijtig dat je er maar 1 per dag mag geven!

    en dan nog een Happy 2011 (technisch gezien nog te vroeg but who cares?!)

    1 decennium geleden
  • MissCherie

    Door dit stukje werd ik helemaal giegelig op een manier dat ik al héél lang niet meer ben geweest.
    het is mijn favoriet stuk tot nu toe,en ik vind het liedje ge-wel-dig!
    Ik heb zelfs zojuist mijn beste vriendin vertelt dat ze dit MOET komen lezen (en ze is niet eens op quizlet!)
    Trouwens,ik heb helemaal geen bezwaar tegen de lengte. Ze mogen vaker zo lang zijn.
    Je hebt,serieus,mijn avond gemaakt!
    xoxo

    1 decennium geleden
  • JustMeAgain

    tuuuuurlijk vind ik het niet erg, ik hou van lange stukken! verslaving.. wat ben ik toch zwak.xD een leuk nieuwjaar nog! (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen