Foto bij You, Alisha Cullen on Hogwarts? *11*

Hii !
srry dat zolang duurde! morge komt er nog een deeltje xD

xx

Alisha POV.

Na het ontbijt loop je samen met Harry, Hermelien en Ron naar toverdranken. Jullie lopen het lokaal in en Hermelien wil naast je gaat zitten tot je hoort; 'Uit de weg modderbloedje, ik zit hier!' Je kijkt op en ziet Draco staan. Hij komt naast je zitten/ 'Durf Hermelien nog één keer zo te noemen of ik vermoord je!' zeg je op een dreigende toon. Je ziet dat hij verschrikt opkijkt.'He..Het spijt me.' zegt Draco stotterend. Maar veel tijd hebben jullie niet want Sneep start met de les. 'Oke, vandaag gaan we eht waarheids serum maken, jullie moeten hiervoor in groepjes van 2.' zegt Sneep.' Sla jullie boek open op pagina 126.' Jullie kijken wat jullie nodig hebben en beginnen eraan xD. Als het af is zien jullie dat het bij sommige helemaal fout is. Maarja. 'Oké, ik zie dat de meeste hier wel al klaar zijn?' zegt Sneep. 'Oké euh, Draco en Alisha kom naar voor.' zegt hij nog grijnzend. Oh nee denk je. 'Oké Draco drink maar.' bevalt Sneep. Draco neemt een slok van het drankje. 'Euh, hoe zit het met je liefdesleven?' vraagt Sneep grijnzend. 'Ik ben verliefd op Alisha omdat ze zo verdomd lekker is.' zegt Draco zonder nadenken. Je ziet Draco rood worden. Nu neem jij een slok van het drankje. 'Wat is je diepste geheim?' vraagt Sneep met weer een irritante grijns op zijn gezicht. 'Ik ben geadopteert door een vampieren familie, iedereen in de familie is geadopteert en is vampier. Ik ben een half-vampier dus kan ik nog slapen, eten en in de zon komen.' zeg je zonder nadenken. Ohnee, Carlisle had me hier zo voor gewaarschuwt ik mocht niks zeggen. Je voelt dat eht drankje uitgewerkt is en je loopt de klas uit met tranen in je ogen. Je weet nog niet naar waar. Je blijft maar lopen tot je in een bos komt, je gaat aan het meer zitten. Als je zit barst je in tranen uit. Waarom ik? Waarom ik? denk je. Ik moet Edward spreken.Je hebt een speciale gave waardoor je met andere vampieren kan praten in je hoofd. Je proeert je te focussen op Edward. Edward kom pleas, ik heb je nodig! denk je hard. Ik kom eraan hoor je nog van Edward en dan is het contact verbroken. Je blijft hier maar ff wachten tot Edward er is..

Srry dat het zoland duurde. Maar ik moet nu weg morge komt er denk ik nog een deeltje.
xx Reacties (A)

Reageer (13)

  • Wilson

    Die heeft wel veel gave's zeg. xD

    1 decennium geleden
  • shar0naa

    snel verder <3

    1 decennium geleden
  • gumbie

    verder gaan is super goed

    1 decennium geleden
  • mortem

    Meer <3.

    1 decennium geleden
  • Xandirian

    Snel verder !!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen