De volgende morgen word ik gewekt door Camila die me bezorgd aan kijkt.

"Heb jij hier heel de nacht op de zetel geslapen?"

Kreunend van de rugpijn zet ik me recht en kijk haar vermoeid aan.

"Ja dus!" zucht ze. "Ik heb koffie gemaakt, wil je er ook?"

Ik knik geeuwend en Camila loopt naar het kleine keukentje en schenkt twee mokken vol en brengt ze naar de tafel.

"En vertel eens, waarom lag jij nu in de zetel te slapen?"

De gebeurtenissen van gisteravond flitsen weer voorbij en ik voel me misselijk worden.

"Geen zin om er over te vertellen Cam!"

"Adam? Als er iets is...je weet dat je me alles kan vertellen hé?"

Ik knik maar los verder geen woord meer. In stilte drinken we onze koffie op en langzaam word iedereen wakker en komt bij ons zitten met een kop koffie.
Monte kijkt me raar aan en ook Longinue voelt dat er iets vreemds in de lucht hangt.

"Alles oké Adam?" vraagt Longinue bezorgd.

"Jaja alles prima"

Ik zet een fake smile op en net op dat moment komt Tommy uit zijn kamer. Tommy loopt recht op me af, laat zich op mijn schoot vallen en drukt zijn lippen ruw op die van mij. Alle ogen zijn op ons gericht en wanneer Tommy zich normaal zet schiet Monte in de lach.

"Zozo jongens, hebben we iets gemist?"

Ik wil antwoord geven maar de blik in Tommy zijn ogen doet me mijn mond houden.

"Ik en Adam zijn sinds gisteren een koppel ja! En wie daar problemen mee heeft kan voor mijn part oprotten!"

Tommy zijn stem galmt ijzig door de ruimte en iedereen kijkt hem met open mond aan, niemand is zo'n taal gewoon van de altijd lieve en vrolijke Tommy Joe.
Ik kijk iedereen angstig aan en ik merk ondanks zijn bruine huid dat Longinue bleek word en geschrokken springt hij recht. Longinue loopt naar de badkamer en nog voor hij er in verdwijnt zie ik hoe hij zijn gsm uit haalt en druk een nummer intoetst.
Camila en Monte kijken ons zwijgend aan en opeens staat Tommy recht.

"Kom je mee Adam?"

Hij steekt zijn hand uit en gedwee neem ik die vast en laat me door Tommy recht trekken. Ik voel twee paar ogen in mijn rug branden maar durf niet meer achter me te kijken totdat Tommy de deur van zijn kamer achter me sluit. Ondeugend kijkt Tommy me aan. Mijn hart smelt bij het zien van zijn lieve gezichtje en langzaam zet ik een stap naar voren. Zijn ogen boren zich diep in die van mij en zonder er verder bij na te denken kus ik zijn lippen. Ik voel hem grijnzen en dan glijd zijn tong over mijn lippen. Onze tongen verstrengelen zich en beiden kreunen we zacht.
Zonder de kus te verbreken laten we ons voorzichtig op het bed vallen en Tommy kruipt meteen bovenop me. Even verbreekt hij de kus en kijkt me lief aan.

"Ik hou van je Adam!"

Daarna drukt hij zijn lippen weer op de mijne en vervolgen we onze heerlijke tongzoen.
Ik duizel van genot wanneer Tommy zijn hand in mijn broek glipt en hij zachtjes over mijn inmiddels gespannen boxer streelt. Ook ik ben niet meer te houden, hier heb ik al zo lang over gedroomd.
Na een klein gevecht waarin we het beiden vertikten om elkaars lippen te lossen maar toch onze kleren wilden uittrekken liggen we eindelijk naakt naast elkaar.
Liefdevol streel ik over Tommy zijn buik en genietend sluit hij zijn ogen wanneer ik zijn erectie vast neem en die een paar keer op en neer haal. Tommy legt zich zo dicht mogelijk tegen me zodat onze erecties elkaar raken en sluit dan zijn hand om beide harde palen. We kreunen luid en ik dwing Tommy om sneller te gaan wat hij grijnzend doet.
Als ik bijna op mijn hoogtepunt ben laat Tommy ons los en hij kijkt me geil aan.

"Draai je om Adam, ik wil je nemen!"














reacties bitte;)

xx C

Reageer (15)

  • ernie1

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    1 decennium geleden
  • LouisWTXx

    Wooo haha dat is echt heftig!
    Tommy is allen zichzelf niet meer =(
    Maar echt een super verhaal<3
    Xx

    1 decennium geleden
  • FallingLeave

    Je moet echt verder gaan nu!
    Weet je hoe goed dit verhaal wel ni is? :)

    1 decennium geleden
  • Meloentje483

    whoehoe! nice one! ;)
    maar laat Tommy terug een beetje liever worden :(
    Adam is nog zon schat!
    snel verderr!

    big love (K) <3

    1 decennium geleden
  • Liesjje

    GODVER, VERDER NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
    Sorry, was mn eerste reactie (A)
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen