Foto bij Herbert deel [6]

vorige deel:
Voordat ik nog wat kon vragen gooide ze alweer een aantal bloemblaadjes op mijn kop en ik verdween.

Binnen een enkele seconden was ik terug. Ik stond in mijn kamer. Dat ding in mijn hand begon te bewegen. Ik legde hem in de mand van mijn kat, met nog een aantal dekens zodat ie warm blijft. ‘Zo’ zei ik toen ik klaar was. Ik begon honger te krijgen dus liep ik naar beneden. Mijn moeder was weer naar dat vrouwenclub toe dus pakte ik een bak Ben en Jerry ijs uit de koelkast. Ik zette Twilight op en ging met mijn bak ijs en een fles cola op de bank zitten. Na ongeveer 1,5 uur was de film afgelopen. ‘Wat is Edward knap!’ zei ik nog tegen de DVD hoes. Ik maakte een kruik warm en liep naar boven om de kruik bij dat ding te leggen. ‘Wha!’ krijste ik. Ik was in mijn kamer aangekomen en het ei was weg. Ik liep naar het raam maar die was dicht. ‘Vreemd’ mompelde ik. Maarja. Nu hoef ik dat ding niet meer te verzorgen! Probleem meteen opgelost. Ik trok mijn pyjama aan ging tanden poetsen en ging mijn bed in. Mijn droom ging over Helena, Zij werd opgevreten door een draak. Maar precies op het moment dat de draak haar kop wou afbijten schrok ik wakker. Er was iets op me gesprongen. Ik schrok wakker en deed mijn lamp aan. Er was niets. Ik dronk een slokje cola van de fles die naast mijn bed stond en viel weer in slaap. Dit keer droomde ik over katten.

Reageer (1)

  • Alegria

    lol Ben en Jerry en Twilight!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen